دردسر کارت های زرد برای کاپیتان بارسا

به گزارش دنیای ویدئو، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا به علت کارت هایی که در لیگ قهرمانان اروپا دریافت نموده، در خطر محرومیت واقع شده است و در صورتی که در مقابل اینتر میلان کارت زرد بگیرد، بازی مقابل بایرن مونیخ را از دست می دهد.

دردسر کارت های زرد برای کاپیتان بارسا

سرخیو بوسکتس 34 ساله یکی از مهم ترین بازیکنان برای ژاوی هرناندز است که با 686 دقیقه حضور در بازی پس از مارک آندره تراشتگن با 990 دقیقه، رابرت لواندوفسکی با 899 دقیقه، پدری با 779 دقیقه، عثمان دمبله با 752 دقیقه و گاوی با 736 دقیقه در رتبه ششم واقع شده است.

اما نقطه ضعف این بازیکن، تعداد کارت های زردی است که دریافت نموده است. به گونه ای که در پنج بازی اخیر او در هر بازی یک کارت زرد گرفته که این مقدار تا اینجای فصل بالاترین تعداد در دوران حرفه ای او در تیم اصلی بارسا است.

بوسکتس در حال حاضر با هفت اخطار در هشت بازی رسمی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در آستانه خطر محرومیت واقع شده است؛ به این معنا که پس از دو کارت زردی که در لیگ قهرمانان اروپا دریافت نموده در صورتی که در مقابل اینتر میلان کارت زرد بگیرد، ملاقات مقابل بایرن مونیخ را از دست می دهد.

بارسلونا فردا شب در نیوکمپ ملاقات حساسی مقابل اینتر میلان دارد و هر نتیجه ای جز پیروزی به این معنی است که بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف می گردد؛ موضوعی که بارسلونا را واداشته تا برای عدم تکرار تجربه فصل گذشته و از دست دادن لیگ اروپا بجنگد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 979

به "دردسر کارت های زرد برای کاپیتان بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر کارت های زرد برای کاپیتان بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید