غیرمنتظره ترین شایعه این روز های بازار جابجایی

به گزارش دنیای ویدئو، به نظر می رسد که موضع کریستیانو رونالدو نسبت به یک ماه پیش تغییر نموده و ستاره پرتغالی تصور می نماید که دوران حضورش در اولدترافورد به سرانجام رسیده است.

غیرمنتظره ترین شایعه این روز های بازار جابجایی

نشریه اسپانیایی آس گزارش داده است که ستاره پرتغالی در ابتدا به ماندن در یونایتد فکر می کرد، اما شرایط این تیم باعث تغییر نظرش شده است و هیچ بعید نیست که بایرن مونیخ مقصد تازه وی باشد. در حقیقت لواندوفسکی مهاجم لهستانی در راستا ترک بایرن و پیوستن به بارسلونا واقع شده است و در این شرایط باواریایی ها در پی جایگزین وی هستند که می توانند کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به خدمت بگیرند.

کریستیانو رونالدو که تجربه حضور در لیگ های اسپانیا، انگلیس و ایتالیا را دارد، با حضور در فوتبال آلمان می تواند تجربه حضور در چهارمین لیگ بزرگ فوتبال جهان را هم به دست بیاورد. به نظر می رسد که کریستیانو و نزدیکانش از پیشنهاد باواریایی ها استقبال نموده اند.

رونالدو از تصمیم های مدیران منچستریونایتد در بازار جابجایی راضی نیست. ستاره پرتغالی حس می نماید که در حالی که رقبای یونایتد با خرید بازیکنانی نظیر هالند و داروین نونیز تقویت شده اند، مدیران یونایتد دست روی دست گذاشته اند و به همین دلیل در پی جدایی است که با حضور در بایرن مونیخ می تواند به تیمی ملحق گردد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی اروپاست.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 926

به "غیرمنتظره ترین شایعه این روز های بازار جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیرمنتظره ترین شایعه این روز های بازار جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید