دکوراسیون دیوار به یاری تابلو و قاب عکس های زیبا

به گزارش دنیای ویدئو، دکوراسیون دیوار یکی از بهترین و لذتبخش ترین کارهایی ست که برای هرچه زیباتر کردن خانه می توان انجام داد. در این فرایندِ زیباسازی و روح بخشیدن به دیوارهای خانه می توان از دکوری های مختلفی استفاده کرد که هر کدام قدرت تاثیر خود را دارند اما قاب عکس و تابلوهای متنوع شاید مهمترین و یکی از جنجالی ترین ها در این زمینه باشند؛ ابعاد مختلف، تصاویر گوناگون و دهها ویژگی دیگر می تواند این قاب های زیبا را بعنوان بهترین گزینه معرفی کند.

دکوراسیون دیوار به یاری تابلو و قاب عکس های زیبا

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اگر قرار بر استفاده از تابلوها و قاب های مختلف بر روی دیوار باشد می توان انواع چیدمان قاب عکس بر روی دیوار را پیشنهاد داد که هر کدام میزان تاثیر و قدرت زیبایی خود را دارد. در واقع این قاب ها و تابلوها نه فقط در کنار هم بلکه به تنهایی هم زیبا و موثر در دکوراسیون خانه و همچنین چیدمان حرفه ای خانه هستند.

دکوراسیون دیوار با تابلو و قاب عکس فراوان

شلوغ کردن دیوار همواره هم بد نیست بلکه گاهی می تواند لذتبخش هم باشد. این شلوغی اگر بر طبق اصول و با استفاده از عناصر موثر در زیبایی دکوراسیون خانه باشد بسیار مفید خواهد بود. برای اینکه بتوانید بهترین دکوراسیون و زیباترین آن را بر روی دیوار ایجاد کنید باید از تابلوهای مختلف بهره ببرید به این معنی که تمامی تابلوها و قاب ها را نه فقط در یک اندازه و ابعاد بلکه در اندازه های مختلف کنار هم روی دیوار نصب کنید.

همچنین می توانید اگر رنگ دیوار شما سفید یا نقره ای است برای بهتر شدن دکوراسیون دیوار از قاب عکس ها و تابلوهایی که حاشیه قاب آنها به رنگ تیره و مشکی است بیشتر بهره ببرید. بهتر است تصاویر داخل قاب ها به رنگ روشن باشند تا حاشیه مشکی آنها بیشتر دیده و به این شکل، هم جلوه بهتری داشته و هم نوع دکوراسیون شما مدرن تر دیده گردد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

علاوه بر موارد بالا می توانید برای بهتر دکوراسیون شدن دیوار هال-پذیرایی خود ابتدا از یک شلف ایستاده در تعداد طبقات و باکس متنوع استفاده نموده تا فضا به سمت مدرن شدن رفته و نهایتاً با استفاده از تعداد زیادی قاب عکس و تابلو زیبا بر روی دیوار، این مدرنیته را بیشتر کنید.

خرید 41 مدل فرنماینده مو با کیفیت و تنوع بالا + لیست قیمت

دکوراسیون دیوار پشت کاناپه با تابلو

کاناپه ها در هر خانه ای از پرمصرف ترین مبلمان خانه هستند و اغلب عادت داریم برای راحتتر بودن فقط بر روی آن نشسته و کمی هم لم دهیم! این کاناپه ها با توجه به ابعاد و زیبایی خود، در اطرافشان وسایل دکوری مختلف را جای می دهند مثل انواع گلدان، میز و… اما دیوار پشت کاناپه ها چطور؟!

بهترین راه حل برای تزیین بهتر دیوار پشت کاناپه و یا بهتر است بگوییم دکوراسیون دیوار پشت کاناپه استفاده از تعدادی تابلو زیبا البته در هماهنگی با رنگ دیوار و یا در تضاد با رنگ دیوار است. اگر تابلوها در هماهنگی با رنگ دیوار باشند در آن غرق شده و با آن یکی می شوند و اگر در تضاد با رنگ دیوار باشند برجسته دیده می شوند که هر دو این موارد هم زیباست و هم جذاب.

دکوراسیون دیوار هال-پذیرایی و نشیمن خانه

و اما یکی از همیشگی ترین نقاط در خانه برای استفاده اعضای خانه و میهمان ها، نشمین و هال-پذیرایی است که همه سعی در دکوراسیون بهتر آن و ایجاد چیدمان شیک خانه در این فضا خواهند داشت. در چنین فضایی، هم می توان دکوراسیون خانه را به شدت شلوغ و تودرتو طراحی کرد و هم سبک و خلوت. بهترین راه حل در خانه های عظیم این است که دکوراسیون خانه را زیاد شلوغ ننموده و نهایتاً دیوارهای هال-پذیرایی را هم به یاری دو یا نهایتاً سه تابلو زیبا به بهترین شکل دکوراسیون کنید.

لیست قیمت 39 مدل تافت مو با چسبندگی بالا + خرید

همچنین چنانچه خانه شما از سقفی بلند همراه با پنجره ها و نورگیرهایی مناسب برخوردار است بهترین موقعیت برای نصب تابلوهای زیبا و قاب های تاریخی خود را در اختیار دارید؛ دیوارهایی بلند و روشن که می توانند تمامی پیغام تابلوهای نصب شده بر روی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نمایند. در چنین شرایطی نه فقط لذت بردن از زیبایی و روشنایی این اتاق نشیمن دوست داشتنی و روشن خانه بسیار جذاب خواهد بود بلکه استفاده از مفاهیم و پیغام های این تابلوهای زیبا که در دکوراسیون دیوار استفاده شده اند هم بسیار جالب توجه خواهد بود.

تصاویر بیشتر

معرفی 39 مدل از با کیفیت ترین انواع لوسیون بدن با قیمت عالی + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 272

به "دکوراسیون دیوار به یاری تابلو و قاب عکس های زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون دیوار به یاری تابلو و قاب عکس های زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید