راه اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه

به گزارش دنیای ویدئو، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز به کار چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه خبر داد.

راه اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه

صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر روزانه 33 تا 35 هزار تن نخاله ساختمانی و عمرانی از پایتخت جمع آوری می شود که 11 هزار تن از این مقدار با فعالیت شبانه روزی سه کارخانه موجود بازیافت می شود.

وی با بیان اینکه سومین کارخانه به تازگی و همزمان با روز جهانی زمین پاک به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: همان زمان وعده دادیم که باتوجه به اهمیت موضوع پسماندهای ساختمانی و عمرانی چهارمین کارخانه را به زودی وارد فاز عملیاتی خواهیم کرد که این وعده تا انتها تیرماه محقق خواهد شد.

به گفته علیپور؛ چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی واقع در مجتمع پردازش آبعلی با ظرفیت بازیافت روزانه 3 هزار تُن پسماند، ظرفیت فعلی را از 11 هزار تُن به 14 هزار تُن افزایش خواهد داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، وی هدف از اجرای این پروژه را کاهش دفن پسماند و عمل به مفاد اجرایی طرح کاپ دانست و تاکید کرد: دفن پسماندهای ساختمانی و عمرانی مضرات بسیاری برای طبیعت و حیات انسان ها دارد. بنابراین، تلاش می کنیم تا با هدف گذاری درست، میزان بازیافت این نوع از پسماندها را افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 481

به "راه اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید