رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ـ ترکیه، صعود 5 نماینده ایران به ملاقات نهایی

به گزارش دنیای ویدئو، روز نخست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان در ترکیه با صعود پنج نماینده کشورمان به ملاقات نهایی پیگیری شد.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ـ ترکیه، صعود 5 نماینده ایران به ملاقات نهایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مبارزات مقدماتی رقابت های پنج وزن نخست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان، جام قهرمانان ترکیه در حالی امروز (آدینه) به سرانجام رسید که پنج نماینده کشورمان به ملاقات فینال این رقابت ها راه یافتند و یک نماینده نیز راهی ملاقات رده بندی شد.

در رقابت های وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی به ملاقات فینال راه یافت و محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان در این وزن راهی ملاقات رده بندی شد.

همچنین در رقابت های وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی، در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی و در وزن 97 کیلوگرم مرتضی الغوسی چهار نماینده دیگر کشورمان با شکست تمامی رقبای خود راهی ملاقات فینال شدند.

ملاقاتهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست این رقابت ها، فرداشب برگزار می گردد.

فردا (شنبه ـ 8 خرداد ماه) و در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم، علیرضا محمدی در وزن 77 کیلوگرم، علی عابدی درزی در وزن 87 کیلوگرم و امیرمحمد بیات در وزن 130 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می فرایند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 517

به "رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ـ ترکیه، صعود 5 نماینده ایران به ملاقات نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ـ ترکیه، صعود 5 نماینده ایران به ملاقات نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید