زمین لرزه 7.6 ریشتری در مکزیک (تور ارزان مکزیک)

به گزارش دنیای ویدئو، زمین لرزه ای به بزرگی 7.6 ریشتر روز گذشته در اقیانوس آرام شمالی در کولیمای مکزیک به وقوع پیوسته است.

زمین لرزه 7.6 ریشتری در مکزیک (تور ارزان مکزیک)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سازمان زمین شناسی آمریکا زمین لرزه ای بسیار قوی به بزرگی 7.6 ریشتر را در روز دوشنبه 19 سپتامبر 2022 (29 شهریورماه) ساعت 1:05 بعد از ظهر (به وقت محلی) در بیش از 90 کیلومتری جنوب شرقی تکومان مکزیک گزارش داده است.

منابع خبری اظهار داشتند این زلزله در اقیانوس آرام شمالی و در 99 کیلومتری جنوب شرقی تکومان در منطقه کولیمای مکزیک در عمق 15 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

سازمان زمین شناسی آمریکا اظهار داشت با ادامه پردازش داده های لرزه ای، بزرگی و سایر پارامتر های زمین لرزه همچنان می توانند در ساعات آینده تغییر نمایند و هنوز از تعداد تلفات و خسارات احتمالی این زلزله خبری اعلام نشده است.

به نوشته وب سایت ولکانو دیسکاوری به طور کلی زمین لرزه هایی با این بزرگی به وسیله بیش از یک آژانس ثبت می گردد و نتایج می تواند متفاوت باشد، با گزارش های بعدی که پس از اولین ارائه می شوند اغلب دقت بیشتری را نشان می دهند.

اگر داده های اولیه در خصوص بزرگی و عمق درست باشد، این زمین لرزه بسیار خطرناک بوده است. این پتانسیل ایجاد اثرات فاجعه آمیز بر مردم و زیرساخت ها، احتمالاً شامل خسارات شدید و گسترده، به ویژه در منطقه ها نزدیک به مرکز زمین لرزه است.

در حال تکمیل ...

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 969

به "زمین لرزه 7.6 ریشتری در مکزیک (تور ارزان مکزیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین لرزه 7.6 ریشتری در مکزیک (تور ارزان مکزیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید