شهرهای استان یزد صاحب برند گردشگری می شوند

به گزارش دنیای ویدئو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شهرهای استان یزد صاحب برند گردشگری می شوند.

شهرهای استان یزد صاحب برند گردشگری می شوند

از سفر با تور قیمت مناسب پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

قضیه چیست؟

سید مصطفی فاطمی ضمن اعلام این خبر که هر شهر در استان صاحب برندی جهانگردی برای معرفی خواهد شد، اظهار کرد: بدنبال برندهای مختلف برای هر شهر نیستیم بلکه با اختصاص عنوانی متناسب با ظرفیت های جهانگردی و ایجاد تصویری ماندگار در اذهان مخاطبان، برای برندسازی و برگزاری رویدادهای جهانگردی و ایجاد زیرساخت های مناسب و انجام پژوهش هایی متناسب با آن شهر کوشش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال انتخاب برند مناسب برای جهانگردی شهر یزد نیز هستیم، افزود: برندی که در بردارنده هویت و همه داشته های جهانگردی شهر باشد.

فاطمی در همین رابطه گفت: یزد، شهری است که داشته های زیادی دارد و به سبب ارزشهای مادی و معنوی آن، در فهرست آثار جهانی ثبت شده و گذر ادوار مختلف تاریخی را تجربه نموده است. لذا، زمانیکه جهانگرد در این شهر قدم می زند، گویا گذر تاریخ را می بیند.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد با تاکید بر اینکه یزد رویای تاریخی است که به واقعیت تبدیل شد، اضافه نمود: یزد علاوه بر بافت تاریخی زیبا، از کویر و جاذبه های تاریخی و فرهنگی و آیین های بسیار منحصر بفردی برخوردار است که به رویایی بودن بیش از پیش آن تایید می نماید.

فاطمی از انتخاب عناوین متعدد مشابه برای هر شهر استان نیز اطلاع داد و در این باره گفت: در حال حاضر برای تفت، میبد، اردکان، بافق و شهر یزد در حال ایجاد شعارهایی براساس داشته های بومی آنها هستیم که پس از انتخاب عنوان، بازارچه هایی برای فروش صنایع دستی نیز ایجاد خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 53

به "شهرهای استان یزد صاحب برند گردشگری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای استان یزد صاحب برند گردشگری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید