شوخی دژان لوورن با عضلات محمد صلاح

به گزارش دنیای ویدئو، دژان لوورن، هم تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، با عکس اخیر او شوخی کرد و مدعی شد عضلات ستاره مصری نتیجه دستکاری عکس او با فوتوشاپ است.

شوخی دژان لوورن با عضلات محمد صلاح

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، بعد از امضای قراردادی تازه با لیورپول راهی تعطیلات شده و این روزها با انتشار عکس هایی از تعطیلات خود در شبکه های اجتماعی با هوادارانش در ارتباط است. یکی از عکسهای صلاح که بدن عضلانی او را نشان می دهد با شوخی هم تیمی او دژان لوورن روبرو شد.

در عکسی که صلاح از خودش در اینستاگرام منتشر کرده بود بدن عضلانی او به چشم می آمد. دژان لوورن که سابقه بازی در کنار صلاح در لیورپول را دارد، زیر پست او باب شوخی را با ستاره مصری باز کرد و گفت این عضلات صد در صد کار فوتوشاپ است.

این عکسی است که صلاح منتشر کرده و دژان لوورن با آن شوخی کرد. صلاح که به زودی باید برای شرکت در تمرینات پیش فصل لیورپول به تیم ملحق شود آخرین روزهای تعطیلاتش را سپری می کند.

وقتی صلاح در تابستان 2017 به لیورپول ملحق شد بعد از مدت کوتاهی با دژان لوون رابطه محبت آمیز پیدا کرد. بنابراین، شوخی او با صلاح نباید ستاره مصری را دلخور کند.

دژان لوورن: 100درصد فوتوشاپ

جان تری: من هم اگه اینطور هیکلی داشتم عکس منتشر می کردم

جان تری، کاپیتان سابق چلسی، اما زیر واکنش دژان لوورن، به دفاع از صلاح برخاست و نوشت: راستش رو بخوای، من هم اگه همچین ظاهری داشتم عکس منتشر می کردم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 929

به "شوخی دژان لوورن با عضلات محمد صلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی دژان لوورن با عضلات محمد صلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید