4 شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا

به گزارش دنیای ویدئو، روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با ارائه نقشه راهی برای باشگاه بارسلونا، می گوید این باشگاه برای موفقیت در جذب لیونل مسی باید به چهار الزامی که در این برنامه گنجانده شده عمل کند.

4 شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا

بارسلونا این روز ها در کوشش است تا زمینه بازگشت لیونل مسی به نوکمپ را فراهم کند. با توجه به اینکه لیونل مسی تابستان آینده به انتها قراردادش با پی اس جی می رسد و این روز ها از شرایط خود در پاریس به هیچ وجه راضی نیست امید کاتالان ها را افزایش داده است.

موندو دپورتیوو می گوید عملیات بازگرداندن مسی از آدینه گذشته رسما در بارسلونا کلید خورده و ژاوی هرناندز و مدیران ورزشی بارسا از همین حالا در سناریو های خود مسی را بازیکن فصل آینده خود می دانند.

چهار الزامی که این روزنامه برای نقشه راه بازگشت لیونل مسی به نوکمپ ضروری می داند از این قرار است:

بارسا باید پیشنهادی نظام مند به مسی ارائه دهد

بارسلونا در وهله اول باید پیشنهادی مناسب از نظر مالی و ورزشی به مسی ارائه دهد. شایعات در بارسلون حاکی است که بارسا امیدوار است مسی را با قیمتی پایین تر از آنچه ستاره آرژانتینی در نظر دارد به خدمت بگیرد. باید دید آیا مدیران بلوگرانا در نهایت با پیشنهادی به سراغ لئو خواهند رفت که رضایت مالی و ورزشی او را جلب کند؟

لاپورتا باید شخصا با مسی تماس گرفته و با او ملاقات کند

موندو دپورتیوو می گوید تنظیم یک ملاقات رو در رو بین رئیس باشگاه بارسا و مسی لازم است. لاپورتا در این ملاقات باید برای لئو شرح بدهد که در تابستان 2021 دقیقا چه اتفاقاتی افتاد. تنها در این صورت است که دلخوری مسی از لاپورتا و اتفاقات آن سال از بین خواهد رفت.

بارسا باید به مسی شرح بدهد که واکنش لالیگا به قرارداد بازگشت او چه خواهد بود؟

بلوگرانا باید دقیقا به مسی و پدرش شرح بدهد که آیا قرارداد مسی از نظر تطابق با معیار های فیرپلی مالی مسئله ای نخواهد داشت و ستاره آرژانتینی بعد ها با لالیگا به مشکل برنخواهد خورد؟ خاویر تباس رئیس لالیگا اصرار دارد که مجموع دستمزد های بارسا باید دست کم 200 میلیون یورو کاهش یابد و بارسا باید این را شرح بدهد که با این شرایط چطور می تواند دستمزد مد نظر لئو را به او پرداخت کند.

بارسا باید تضمین بدهد که جزئیات مذاکرات مخفی خواهد ماند

این هم یکی از جزئیاتی است که برای مسی اهمیت زیادی دارد. همین که بارسلونا این روز ها در حالی که زمان زیادی در تابستان به جای مانده به شکل های مختلف تایید نموده که تماس هایی با مسی برقرار نموده به طور حتم او را ناراحت نموده است. او هنوز چند ماه دیگر تا انتها فصل فاصله دارد و باید در پاریس زندگی کند. او دست کم چهار بازی خانگی دیگر در پیش دارد که باید در پارک دو پرنس به میدان برود و نمی خواهد طرفداران پی اس جی ماه های به جای مانده را برایش جهنم نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1056

به "4 شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید