ظاهر عجیب بادز های هواوی خبرساز شد

به گزارش دنیای ویدئو، طیف فری بادز هوآوی طی سال ها هدفون های بی سیم فوق العاده ای را ارائه کرده است و FreeBuds 5 تازهترین محصول آن است. آن ها با طراحی تازه جسورانه، ویژگی های سطح پرچمدار و عمر باتری ترکیبی 30 ساعت وارد بازار می شوند. FreeBuds 5 به عنوان جانشین FreeBuds 4 در سال 2021 آمده است.

ظاهر عجیب بادز های هواوی خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، بخش معینات با درایور های 11 میلی متری، سیستم حذف نویز فعال با سه میکروفون در هر بادز، جفت شدن چند نقطه، پشتیبانی از LDAC و اتصال بلوتوث 5.3 بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds 5 از شیشه سازی و به طور خاص قطره های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده است؛ مهره های شیشه ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه معین می شوند که می تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.

ما قطعاً می توانیم الهام بخش بودن شیشه سازی را هوآوی را در FreeBuds 5 ببینیم، اما همچنین از نسخه تکامل یافته Samsung Galaxy Buds Live با نام Galaxy Beans که تقریباً سه سال پیش ساخته شده است، نیز الهام گرفته است. یک چیز مطمئن است، FreeBuds 5 تقریباً از هر بادز دیگری که در حافظه داریم متمایز است و طراحی آن ها قطعاً قطبی است.

هوآوی از شبیه سازی داده ای از صد ها شکل گوش در طول فرآیند طراحی استفاده کرد تا ظاهر و تناسب FreeBuds 5 را اصلاح کند و به نسخه نهایی خرده فروشی برسد. در حالی که بادز ها از نوک سیلیکونی داخل گوش استفاده نمی کنند، اما دارای کلاهک های سیلیکونی هستند که به تناسب آن ها کمک می کند. شما دو میزان مختلف در جعبه دریافت می کنید. بسته بندی همچنین شامل یک کابل USB-C و دفترچه راهنما است.

وزن هر هدفون 5.4 گرم است در حالی که بدنه آن 45 گرم است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1072

به "ظاهر عجیب بادز های هواوی خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر عجیب بادز های هواوی خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید