مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شد

به گزارش دنیای ویدئو، طبق اعلام ایران خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شد.

مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شد

به گزارش تسنیم، 19 آبان ماه ایران خودرو هشتمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات یک ساله خود را که ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات را در قالب طرح جایگزینی خودرو های فرسوده شروع کرد.

در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در هر سهل قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو های فرسوده) دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سفارشی ای ال ایکس را عرضه نموده است.

با اتمام فرصت ثبت نام که به مدت 4 روز معین شده بود امروز چهارشنبه 25 آبان ماه مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شده است.

هم اکنون مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در حال برگزاریست و مراسم به وسیله سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و بعلاوه صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir به صورت زنده پخش می گردد.

لیست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از سرانجام محلت ثبت نام به وسیله اسیت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت خواهند داشت وجه تمام خودرو در طرح فروش فوق العاده و مبلغ علی الحساب در طرح پیش فروش یک ساله را به وسیله همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز نمایند، درصورت عدم واریز مبالغ ثبت نام متقاضی کم لم یکن تلقی می گردد.

در مرحله پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو نیز 5 محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربو دستی 6 سرعته با فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 994

به "مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید