مشهدی ها کابوس تازه استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران: در شرایطی که یکی دو روز دیگر هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر آغاز می گردد، دو تیم مطرح استقلال و پرسپولیس این روز ها درگیر پرونده ای بحث برانگیز شده اند که ارتباط مستقیمی با پدیده مشهد، تیم قعرنشین رقابت های لیگ برتر دارد.

مشهدی ها کابوس تازه استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس که 2 روز است پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده با واکنش تند مسئولان پدیده روبرو شده و آن ها اعتقاد دارند نه تنها این تیم تهرانی نمی تواند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند بلکه به زودی پنجره نقل و انتقالاتی شان هم بسته خواهد شد. ماجرا مربوط به پولی است که پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل محمدی از این تیم مشهدی به تهران باید پرداخت می نموده است. رقمی که بعد از سه سال و نیم هنوز به حساب باشگاه پدیده ننشسته است. مسئولان این باشگاه تهدید نموده اند اگر پنجره پرسپولیس بازبماند دوباره شکایت خواهند کرد. شکایت این باشگاه به منزله مشکل برای سرخ های تهرانی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پدیده بعلاوه با دیگر تیم مطرح ایران یعنی استقلال هم به مشکل اقتصادی خورده است. استقلال در همین تابستان امین قاسمی نژاد را به خدمت گرفت و برای صدور رضایتنامه او چک 2 میلیاردتومانی داده است. حالا مسئولان پدیده می گویند این چک 2 بار برگشت خورده و آن ها هم اگر به زودی نتوانند این چک را نقد نمایند، علیه باشگاه استقلال اقدام خواهند کرد.

به این ترتیب این باشگاه مشهدی تبدیل به تازه ترین دغدغه پرسپولیس و استقلال در فوتبال ایران شده است. البته که در این پرونده ها حق با پدیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 788

به "مشهدی ها کابوس تازه استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهدی ها کابوس تازه استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید