نوشته زشت مهراب قاسم خانی علیه خودش ! ، ناسزا چرا؟!

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران:مهراب قاسمخانی نویسنده مطرح در اینستاگرامش با انتشار عکسی جالب از جوانی خود و برادرش متنی درباره راستا زندگی خود در گذشته به اشتراک گذاشت.

نوشته زشت مهراب قاسم خانی علیه خودش ! ، ناسزا چرا؟!

مهراب قاسمخانی نویسنده مطرح ایرانی است . مهراب قاسمخانی تصویر جالبی از خود و برادرش به اشتراک گذاشت. مهراب قاسمخانی به تازگی از شقایق دهقان طلاق گرفته است . مهراب قاسمخانی با انتشار تصویری جالب از خود در کنار برادرش در روزگار جوانی متنی را درباره گذشته اش منتشر کرد.مهراب قاسمخانی با انتشار این تصویر نوشت:

این عکس مال مقطع خیلی حساس و مهمی از زندگی منه.

سنی که هر کسی جهت آینده زندگیش رو پایه گذاری و براش برنامه ریزی میکنه. برنامه منم این بود که هیچی ..... (حرف رکیک) نشم. واقعاً هم براش کوشش میکردم.

البته من هم مثل دیگران در این مقطع حساس الگویی داشتم که کسی نبود جز پیمان. اون آروم و سر به راه بود، من لات و عوضی بودم. اون دوستای مؤدبی داشت، دوستای من از خودمم عوضی تر بودن.

اون درسخون بود، من هشت تا هشت تا تجدید میاوردم. اون اتاقش مرتب بود، اتاق من مثل آشغال دونی بود. اون لباس و موی مرتب داشت، من لباس و موی عجیب غریب داشتم.

خلاصه این که هر چی بابا و مامانمون به آینده اون خوش بین بودن، مطمئن بودن که من در آینده معتاد میشم و توی جوب زندگی میکنم.

پ.ن اول: اگه همه اطرافشون یکیو داشتن که بابا و مامانشون بزنه توی سرشون. من نه تنها پیمان رو داشتم، بلکه این قابلیت رو داشتم که هر کیو توی خیابون هم پیدا میکردن، میتونستن بزنن توی سرم.

پ.ن دوم: چه خوبه که کارما الکیه. اصلاً دوست نداشتم بچه هام اون بلایی که من سر بابا و مامانم آوردم، سرم میاوردن.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 918

به "نوشته زشت مهراب قاسم خانی علیه خودش ! ، ناسزا چرا؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشته زشت مهراب قاسم خانی علیه خودش ! ، ناسزا چرا؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید