وزیر راه: سفرهای دریایی بیش از 63 درصد افزایش داشته است، بیشترین و بالاترین حجم ترددها در راه ها و جاده ها در حال اجرا است

به گزارش دنیای ویدئو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی طی بازدید از آزادراه کرج-قزوین، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این محور یکی از پر ترددترین راه های کشور به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی قلمداد می گردد، گفت: امروز نهمین روز از اجرای طرح نوروزی در کشور است، این طرح از 24 اسفند شروع شده است.

وزیر راه: سفرهای دریایی بیش از 63 درصد افزایش داشته است، بیشترین و بالاترین حجم ترددها در راه ها و جاده ها در حال اجرا است

وزیر راه و شهرسازی ضمن تشریح آخرین آمار تردد مسافران در حوزه های مختلف راهی از افزایش 63 درصدی مسافران سواحل کشور اطلاع داد و گفت: بیشترین و بالاترین حجم ترددها در راه ها و جاده ها در حال اجرا است.

به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی طی بازدید از آزادراه کرج-قزوین، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این محور یکی از پر ترددترین راه های کشور به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی قلمداد می گردد، گفت: امروز نهمین روز از اجرای طرح نوروزی در کشور است، این طرح از 24 اسفند شروع شده است.

وی در مورد آخرین آمارهای ترددی در حوزه های مختلف هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی، یادآور شد: تا روز گذشته در حوزه دریایی بیش از یک میلیون و 802 هزار مسافر از بندرها و سواحل جنوبی به جزائر مسافرت کردند و بیش از 204 هزار خودرو به همراه آن ها منتقل شد، این آمار بیش از 63 درصد رشد نموده است؛ که در حوزه توریست دریایی 634 هزار نفر از امکانات سواحل جنوبی و شمالی استفاده نموده اند و به نسبت سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

این مقام مسؤول به تشریح آمار حوزه ریلی پرداخت و گفت: 57 هزار و 860 نفر تا سرانجام روز گذشته از قطار برای مسافرت استفاده کردند که به نسبت سال گذشته 20 درصد رشد داشته اند.

وی با بیان اینکه در حوزه هوایی بیش از یک میلیون و 96 مسافر به مقاصد داخلی و خارجی سفر کردند، اضافه نمود: 77 هزار و 267 پرواز داخلی و هزار و 667 پرواز خارجی به مسافرات خدمات رسانی داشته اند و به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

وزیر راه در ادامه به تشریح ترددهای جاده ای پرداخت و اضافه نمود: در حوزه جاده ای 17 میلیون و 267 هزار تردد ثبت شده است که رشد 11 درصدی را شاهد هستیم و از این تعداد 2 میلیون و 604 هزار نفر از حمل و نقل عمومی استفاده کردند.

به گفته بذرپاش، در مجموع در بالاترین سطح از تردد در جاده های کشور در حوزه های مختلفی هستیم که سعی کردیم از زحمات این قشر قدردانی داشته باشیم که تعطیلات نوروزی را مشغول خدمتگزاری به مردم هستند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1052

به "وزیر راه: سفرهای دریایی بیش از 63 درصد افزایش داشته است، بیشترین و بالاترین حجم ترددها در راه ها و جاده ها در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: سفرهای دریایی بیش از 63 درصد افزایش داشته است، بیشترین و بالاترین حجم ترددها در راه ها و جاده ها در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید