چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟

به گزارش دنیای ویدئو، کارت اعتباری که به آن کیف پول الکترونیکی یا دیجیتال نیز گفته می گردد، یکی از اقدامات ضروری برای مهاجرین است تا انتقال پول را به راحتی انجام دهند.

چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟

کارت اعتباری که به آن کیف پول الکترونیکی یا دیجیتال نیز گفته می گردد، یکی از اقدامات ضروری برای مهاجرین است تا انتقال پول را به راحتی انجام دهند. این کارت های اعتباری با ذخیره اطلاعات حساب و نگهداری پول، امکان استفاده از کارت بانکی یا وارد کردن اطلاعات حساب در هر زمان مکانی را فقط با لپ تاپ و گوشی فراهم می نمایند. علاوه بر مهاجران، متقاضیان کار در فضای بین المللی نیز احتیاج به باز کردن حساب بین المللی دارند. برای شناخت مدارک و شرایط دریافت کارت اعتباری پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتهای مطالعه کنید. با مطالعه کامل این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟

چه مدارکی برای افتتاح یک حساب بین المللی احتیاج دارید؟

مدارک مورداحتیاج برای افتتاح حساب و دریافت کارت های اعتباری باتوجه به بانک مقصد کمی تغییر می نماید. بااین حال به طور کلی بانک ها برای افتتاح حساب بین المللی و صدور کارت به مدارک زیر احتیاج خواهید داشت.

● اصل و کپی پاسپورت

● معرفی نامه بانکی

● اسناد شرکت

● مدارک شغلی

● اندازه مشخصی پول برای واریز به حساب

برای اطلاع از شرایط و مدارک مورداحتیاج و دقیق هر بانک برای دریافت پاسخی دقیق از چگونه حساب بانکی بین المللی باز کنیم به سایت رسمی بانک مراجعه کنید. بعلاوه برای دریافت اطلاعات بیشتر، قبل از افتتاح حساب به باجه بانک موردنظرتان مراجعه کنید. این اسناد تقریبا مشابه با مدارک ویزای توریستی کانادا هستند. به طورکلی انواع کارهای مهاجرتی احتیاج به اسناد نام برده شده برای طی کردن فرایند قانونی دارند.

روش های دریافت ویزا کارت یا مسترکارت رایگان؛ نوعی کارت اعتباری بین المللی

مسترکارت یا ویزا کارت یکی از انواع کارت های اعتباری است که شرایط اخذ رایگان آن وجود دارد. وبسایت ها و نرم افزارهایی وجود دارند که به یاری آن ها می توان مستر کارت دریافت کرد. این سایت ها شماره کارتی برای تایید اکانت های آنلاین را ارائه می دهد.

داشتن کارت اعتباری بین المللی برای انجام امور بانکی در انواع مهاجرت الزامی است. با داشتن حساب بین المللی بخشی از نگرانی های متقاضیان مهاجرت برای انتقال پول از کشور مبدا به مقصد رفع خواهد شد. این مزیت به ویژه در زمانی که فرد به تنهایی و برای مثال قصد مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل را دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه 4 مورد از مراجع مهم و معتبر برای دریافت مستر کارت را معرفی خواهیم کرد.

1. صدور ویزا کارت رایگان از وبسایت getcreditcardnumbers.com

سایت getcreditcardnumbers به یاری الگوها و الگوریتم هایی که در اختیار دارد، شماره 16 رقمی به همراه تاریخ انقضا و CVV را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این دو اطلاعات برای داشتن مستر کارت رایگان کافی هستند. از خدمات مهم این سایت امکان ارائه شماره ویزا کارت و مسترکارت به صورت رایگان وجود دارد.

ثبت نام برای دریافت مسترکارت از بانک های مختلف قوانین مختلفی با یکدیگر دارند؛ هرچند که این قوانین به طورکلی با یکدیگر مشابه هستند؛ بااین حال در جزییاتی مثل اندازه کارمزد انتقال پول به کانادا و مدت اعتبار متفاوت هستند. برای شناخت قوانین هر یک از بانک ها به سایت رسمی هر یک مراجعه کنید.

استفاده از اپلیکیشن اندرویدی؛ روشی رایگان برای دریافت ویزا کارت

برنامه اندرویدی به نام CardGen وجود دارد که با نصب آن روی گوشی های اندرویدی امکان دریافت شماره کارت ویزا و مستر را خواهید داشت.

3. دریافت ویزا کارت از وبسایت card generator؛ یکی از روش های رایگان دریافت مسترکارت

سایت card generator یکی از مراجعه معتبر برای ثبت نام و دریافت ویزای کارت رایگان به شمار می رود. در این سایت شماره 16 رقمی و سایر اطلاعات پرداخت اینترنتی ویزا کارت رایگان برای پرداخت های اینترنتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مزیت این وبسایت در این است که امکان دریافت کد در تعداد بالا نیز وجود دارد.

4. چگونه کارت بین المللی بگیریم؟ از اکانت پی پال بهره ببرید

روی اکانت وریفای شده payPal، از بخش PayPal Developer می توانید اطلاعات ویزا کارت رایگان مجازی را در اختیار داشته باشید. برای این کار در منویی که باز می گردد، به وسیله گزینه credit card generator اقدام به صدور کارت مجازی کنید.

مراجعه حضوری به بانک و شرکت های مالی خصوصی؛ دو روش دریافت کارت اعتباری بین المللی

در حال حاضر و با توجه به تحریم ها، داشتن کارت اعتباری بین المللی رسمی برای ایرانیان یک چالش بزرگ به شمار میرود؛ بااین حال دو راه پیش رو دارید. یکی از راه ها این است که به شعب بانک های خصوصی در سراسر کشور مراجعه و فرم درخواست کارت را پر کنید. البته باید بدانید که شرایط اخذ مستر کارت و ویزا کارت سخت است؛ یکی از شرایط این است که حدود 50 میلیون تومان در یک حساب بلند مدت در آن بانک ذخیره کنید و به زودی هم اجازه برداشت این مبلغ را نخواهید داشت.

چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟ با مراجعه به شرکت های مالی خصوصی

روش دوم برای دریافت کارت بانکی بین المللی این است که به شرکت های خصوصی مراجعه کنید. خوشبختانه تعداد این شرکت های خصوصی بالا است. با کمی گشت وگذار در موتورهای جستجو می توانید شرکت های خصوصی ارائه دهنده این کارت ها را پیدا کنید. روش کار شرکت های خصوصی این است که از کشورهای نزدیک به ایران مانند عمان، گرجستان، امارات و ارمنستان برای صدور کارت استفاده می نمایند.

شرکت های خصوصی با دریافت حق الزحمه و پاسپورت و شناسنامه، ویزا کارت یا مستر کارت را در اختیار شما قرار می دهند؛ البته اغلب دریافت کارت حدود 15 تا 45 روز به طول می انجامد.

اخذ انواع ویزای مهاجرتی؛ یکی از خدمات موسسه مهاجرتی ویزاموندیال

در این مطلب به آنالیز شرایط و مدارک اخذ کارت بانکی بین المللی پرداختیم تا پاسخ کاملی برای سوال چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم ارائه کنیم. کارت اعتباری یکی از مدارکی است که متقاضیان مهاجرت برای انتقال پول خواهان دریافت آن هستند. علاوه بر مهاجران، متقاضیان کار در فضای بین المللی نیز امکان دریافت کارت اعتباری بین المللی را برای انتقال پول در سطح بین المللی دارند.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت این کارت را در این مقاله توضیح دادیم؛ بااین حال ممکن است فرایند درخواست این کارت برای افراد باتوجه به محدودیت های ایران کمی چالش برانگیز باشد. ازاین رو برای ثبت درخواست این کارت از موسسه های مهاجرتی برای پیشبرد بی نقص فرایند یاری بگیرید. موسسه مهاجرتی ویزاموندیال یکی از راهکار های دریافت سریع و بی دردسر کارت اعتباری به شمار می رود. این موسسه با سال ها تجربه در زمینه انجام امور مهاجرتی راهنما و مشاور خوبی برای کارهای مختلف مهاجرتی و ارائه پاسخ مناسب برای سوال هایی مثل چگونه کارت اعتباری بین المللی تهیه کنیم به شمار می رود. برای تماس با ویزاموندیال کافی است تا نام این موسسه را در گوگل جستجو کنید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1124

به "چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کارت بانکی بین المللی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید