آپدیت تازه No Mans Sky شخصی سازی سفینه های بزرگ را اضافه می نماید

به گزارش دنیای ویدئو، بازی آسمان هیچ کس (No Mans Sky) یکی از عناوینی بود که رفته رفته پیشرفت زیادی کرد. این بازی در ابتدا یکی از ناامید کننده ترین عناوین ساخته شده بود که حال تبدیل به یکی از برترین بازی های دنیا باز شده است. به روزرسانی بعدی آسمان هیچ کس، پایداری (Endurance) نام دارد. در این به روزرسانی بازیکنان توانایی شخصی سازی بیشتری را در سفینه خود دارند.

آپدیت تازه No Mans Sky شخصی سازی سفینه های بزرگ را اضافه می نماید

شماره به روزرسانی پایداری 3.94 است و بیشتر در زمینه مرکز (Base) و سفینه بازی را بهبود داده است. حال شما می توانید به طور کامل مرکز خود را طراحی نموده و همینطور اینکه سفینه خود را نیز شخصی سازی کنید. در به روزرسانی نو مواردی مثل طوفان های فضایی نیز به بازی اضافه شده است.

تغییرات در مراکز بارکشی

به محض اینکه بازی را آپدیت کنید، متوجه تغییراتی در مراکز بارکشی (Freighter Bases) خواهید شد. حال این مکان ها دارای اتاق های جداگانه هستند که هرکدام با مواردی پر شده اند. تمامی اتاق ها قابل شخصی سازی بوده و می توان به طور کامل آن ها را تغییر داد. اگر شما مراکز بارکشی دارید، تمام موارد داخل آن ها با به روزرسانی نو سازگار است و چیزی را از دست نخواهید داد.

مراکز بارکشی بعد از این به روزرسانی دارای افراد متخصص خواهند بود. برای مثال مهندسان، زیست شناسان و حتی تکنیسین های مختلف نیز در این مکان حضور خواهند داشت. مزارع بارکشی نیز بهبود زیادی پیدا نموده اند. حال شما می توانید تنها با یک بار وارد این منطقه شدن، مواردی که می خواهید را برداشت کنید. مراکز بارکشی نیز می توانند توسعه زیادی داشته باشند. همینطور اینکه توسعه این مراکز نیز آسان تر شده است. ظاهر مراکز بارکشی نیز بهبود زیادی داشته و جزئیات بیشتری دارد. بازی به طور کلی نیز از لحاظ رنگ و جلوه های بصری بهبود داشته است.

همینطور اینکه به بازی Stellar Extractor اضافه شده است. این دستگاه می توانید منابع را شناسایی نموده و به صورت اتوماتیک آن ها را استخراج کند.

تغییرات در سفینه ها

حال شما می توانید درب و پنچره های مختلف را در سفینه اصلی خود قرار دهید. حال شما می توانید برای خود ناوچه (Frigates) بسازید. این موارد به طور کامل پویا بوده و برای شما اهمیت زیادی خواهند داشت. مدیریت آن ها نیز چندان سخت نبوده و از قسمت Fleet Management Screen در دسترس است.

سفینه شما کاملاً پویا بوده و حتی قسمت های مختلف آن نیز رشد خواهد نمود. همینطور اینکه شما می توانید سلاح های سفنیه خود را ارتقاء داده تا دشمنان را از بین ببرید. رادارهای داخل سفینه نیز بهبود پیدا خواهند کرد تا دشمنان را به سرعت شناسایی و نابود نمایند.

تغییرات دیگر

تغییرات بازی تنها به سفینه و مراکز بارکشی ختم نمی گردد. بلکه آسمان هیچ کس در زمینه های دیگر نیز پیشرفت نموده است. برای مثال به علت جلوه های بصری نو سفر بوسیله سیاهچاله (Blackholes) بسیار بهتر شده است. شما می توانید ابرهای گازی را در اطراه خود ببینید و سیارک ها نیز ظاهر خاص خود را خواهند داشت. حتی امکان دارد در سفر خود با مسائل آب و هوایی مختلف روبرو شوید. اینجاست که مهارت خلبانی شما به چالش کشیده خواهد شد.

با تکنولوژی نو Octahedral Imposter گیاهان و موجودات زنده بسیار زیباتر به نظر می رسند. همینطور اینکه زمانی که شما از دور به این موجودات نگاه می کنید بسیار زنده تر خواهند بود.

یکی از موارد جالب اضافه شده در به روزرسانی پایداری، اضافه شدن سفر به ستاره قطبی (Polestar Expedition) است. شما می توانید در این سفر به اصالت و تکنولوژی بارکش خاص خود پی ببرید. زمانی که شما این سفر را به اتمام برسانید، می توانید به حالت عادی خود بازگشته و بازی را مانند گذشته تجربه کنید. هر سفر ستاره قطبی به شما پاداش بسیاری خواهد داد.

مأموریت ها چند نفره نوی نیز به بازی اضافه شده است. یکی از این موارد سنتینل پیلار (Sentinel Pilar) است. این قسمت نو در قسمت نکسوس (Nexus) در دسترس خواهد بود. در این مأموریت شما به همراه تیمتان باید کوشش کنید تا مقداری اطلاعات را از سنتینل بدزدید. موارد دیگر نیز به بازی اضافه شده تا تجربه چند نفره آسمان هیچ کس از همواره بهتر گردد.

در ادامه می توانید تریلر آپدیت Endurance بازی No Mans Sky را ببینید.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 935

به "آپدیت تازه No Mans Sky شخصی سازی سفینه های بزرگ را اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه No Mans Sky شخصی سازی سفینه های بزرگ را اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید