استقرار زیردریایی اتمی فرانسه در دریایی چین جنوبی

به گزارش دنیای ویدئو، فرانسه یک زیردریایی تهاجمی هسته ای را در دریای چین جنوبی مستقر نموده که به نظر می رسد در راستای کوشش های چندجانبه غرب برای مقابله با پکن اجرا شده است.

استقرار زیردریایی اتمی فرانسه در دریایی چین جنوبی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وب سایت اینترنتی آسیا تایمز گزارش داد، فلورنس پارلی وزیر دفاع فرانسه هفته گذشته طی توئیتی اظهار داشت که کشورش زیردریایی اتمی امراودم را به همراه ناو سین در حمایت از آنچه آزادی کشتیرانی مطابق با قوانین حقوق بین المللی خوانده، در دریای چین جنوبی مستقر نموده است و هر جا که احتیاج باشد از آن استفاده خواهد نمود.

این مقام فرانسوی با اشاره به توانایی ناوگان دریایی فرانسه جهت انجام ماموریت های طولانی در کنار کشورهای آمریکا، استرالیا و ژاپن مدعی شد که این اقدام پاریس در راستای کوشش های بین المللی برای حفاظت از حقوق بین المللی است.

این اقدام فرانسه تنها چند هفته پس از آن صورت می گیرد که جو بایدن نسبت به دوره جدید رقابت شدید با چین هشدار داد و بر لزوم پاسخ مشترک متحدان همفکر در اروپا و آسیا تأکید نموده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 327

به "استقرار زیردریایی اتمی فرانسه در دریایی چین جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار زیردریایی اتمی فرانسه در دریایی چین جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید