اولین تصاویر رسمی از ال90 ایرانی را ببینید ، مشخصات خودرو و زمان عرضه

به گزارش دنیای ویدئو، اولین تصاویر رسمی از کادیلا (P90) یا همان ال90 ایرانی به وسیله پارس خودرو منتشر شد.

اولین تصاویر رسمی از ال90 ایرانی را ببینید ، مشخصات خودرو و زمان عرضه

به گزارش خبرنگاران، شرکت پارس خودرو که به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا محسوب می گردد به تازگی در سایت خود تصاویری رسمی از محصول تازه این گروه به نام P90 یا همان ال90 ایرانی را منتشر کرد.

مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا اعلام کردند پروژه P90 بر پایه ال90 توسعه پیدا نموده است و برای دریافت مجوزهای ایمنی و استاندارد تازه نیز آن را نسبت به تندر90 ارتقا دادند، بعلاوه ساختار اتصال اجزای تقویتی کف اتاق نیز تغییر پیدا نموده است.

پارس خودرو میخواهد کادیلا یا پروژه P90 را در نیمه دوم سال 1402 در دو نسخه دستی و اتوماتیک به بازار ایران عرضه کند، بعلاوه این خودروساز مدل های اولیه آن را به فراوری رسانده است و مدل های آزمایشی آن نیز برای دریافت مجوزهای رسمی به زودی در جاده های کشور تردد قرار خواهند کرد.در ادامه تصاویری از این خودرو به همراه مشخصات و امکانات آن را مشاهده می کنید:

این سدان تازه گروه سایپا از لحاظ فنی در سطح شاهین پلاس قرار گرفته است و از یک موتور ME16 بهره می برد؛ این موتور 1.6لیتری 4سیلندر 16سوپاپ می تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و 147 نیوتن متر گشتاور را به فراوری برساند، این پیشرانه دارای آلایندگی یورو5 است و از فناوری VVT-i یا همان زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی نیز بهره می برد.

قدرت فراوریشده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 5سرعته دستی 5F18 سری SE با مهندسی آیسین به چرخ ها منتقل می گردد، بعلاوه این خودرو به گیربکس اتوماتیک 6سرعته ساخت DAE نیز مجهز خواهد شد.

پارس خودرو در ابتدا عرضه نسخه دستی کادیلا را در دستور کار خود قرار داده است. این خودرو در نسخه دستی از امکاناتی چون تهویه اتوماتیک، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، کامپیوتر سفر، شیشه ها و آینه های برقی، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، رینگ آلومینیومی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی و 2 کیسه هوا بهره می برد.

پارس خودرو پس از عرضه نسخه دستی کادیلا، نسخه اتوماتیک آن را با تریم داخلی تازه با الگوهای متفاوت رودری ها و داشبورد به همراه امکانات بیشتری چون محدودکننده سرعت، کروز کنترل، سنسور باران، سنسور نور، سان روف و کیسه هوای جانبی روانه بازار خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1073

به "اولین تصاویر رسمی از ال90 ایرانی را ببینید ، مشخصات خودرو و زمان عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر رسمی از ال90 ایرانی را ببینید ، مشخصات خودرو و زمان عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید