آنالیز دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک با سبک طراحی امروزی

به گزارش دنیای ویدئو، در این مطلب به آنالیز دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک و بسیار زیبا در شهر مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک می پردازیم که از ترکیب بسیار مناسب سبک مدرن و قدیمی در طراحی دکوراسیون داخلی خود بهره برده است. ترکیبی که به بهترین شکل ممکن اجرا شده و والاترین ویژگی ها را از هر دو سبک طراحی در خود جای داده است. معماران در طراحی داخلی این منزل مسکونی تعادل را بین دو سبک برقرار نموده اند بطوریکه ویژگی های سبک بر یکدیگر غالب نیستند. مثلا حس قدیمی و تاریخی این خانه که با نگاه به دیوارهای آجری می توان به آن پی برد هیچگونه غلبه ای بر سبک طراحی مدرن کابینت ها، کمد ها و چراغ های خانه ندارد. دیوارهای آجری برآمده این خانه در قسمت ورودی، هر مهمانی را در همان بدو ورود به داخل خانه دعوت می نماید و حسی دلپذیر در آنها بوجود می آورد.

آنالیز دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک با سبک طراحی امروزی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این خانه آپارتمانی متشکل از دو طبقه است. در طبقه پایینی مکان هایی مانند آشپزخانه با کابینت های مشکی، اتاق نشمین، اتاق غذاخوری، حمام و سرویس بهداشتی و راهروی ورودی خانه قرار گرفته است. طبقه بالایی توسط یک راه پله کوچک به رنگ مشکی قابل دسترس است، در این طبقه اتاق خواب و اتاق کار کوچکی طراحی شده اند که پر از قفسه ها و فضاهای نگهداری به شکل مدرن هستند. این قفسه های به مرتب و ارگانیزه شدن فضا یاری بسیار زیادی نموده اند.

دیوارهای مشکی رنگ که کابینت های آشپزخانه و کمد های لباس را شکل می دهند خیلی زیبا با رنگ زرد جایگاه های راحتی و میزناهارخوری ترکیب شده اند. دو لامپ با طراحی صنعتی و مدرن به رنگ خاکستری از وسط سقف آویزان شده و درست زیر یکی از آنها قالیچه ای با الگوهای هندسی به رنگ سفید و سیاه پهن شده است. تمامی این عناصر در کنار وجود پنجره های عظیم که اجازه ورود مقدار زیاد نور را می دهد و همچنین وجود کفپوش های چوبی به رنگ روشن فضایی بسیار پچیده، متعادل و البته خواستنی را فراهم نموده اند.

دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک

منبع: اتاق
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 63

به "آنالیز دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک با سبک طراحی امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک با سبک طراحی امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید