برگزاری روز ملی صنعت چاپ در 11 شهریور

به گزارش دنیای ویدئو، احمد ابوالحسنی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، در آستانه 11 شهریور، روز ملی صنعت چاپ، گفت: برای چهارمین سال متوالی مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ ایران به همت اتحادیه چاپخانه داران در هتل اسپیناس برگزار خواهد شد.

برگزاری روز ملی صنعت چاپ در 11 شهریور

وی با اشاره به حضور جمعی از فعلان صنعت چاپ، مدیران دولتی و مسئولان در این مراسم، گفت: برنامه های متعدد و متنوعی برای این ایام پیش بینی شده است تا جمع گسترده ای از فعالان این صنعت تقدیر شوند.

ابوالحسنی درباره بعضی از بخش های این مراسم، عنوان نمود: انتخاب کارگر برگزیده، پیشکسوت برگزیده، تعمیرکار برگزیده، تولیدکننده مواد مصرفی برگزیده، تأمین کننده قطعات ماشین های چاپ، واردکننده ماشین آلات چاپ برگزیده، مجله برگزیده، قالب ساز برگزیده، تابلوساز برگزیده، تولیدکننده برگزیده در بخش تابلوسازی و فرزند شهید برگزیده بعضی از این عناوین هستند.

به گفته وی، بعلاوه مدیر دولتی که بیشترین حمایت و یاری را طی یک سال گذشته در مجموعه خود به صنف چاپ نموده است، در این مراسم تجلیل خواهد شد.

ابوالحسنی با اشاره به انتخاب بانوی برگزیده صنعت چاپ نیز شرح داد: بانوان، بخش عمده ای از فعالان صنعت چاپ کشور را تشکیل می دهند، در این زمینه سال جاری بانوی برگزیده مراسم یک اپراتور چاپ است.

وی درباره دو بخش دیگر این مراسم، گفت: بعلاوه قرار است بزرگترین سرمایه گذار صنعت چاپ و بزرگترین کارآفرین صنعت چاپ که طبق لیست بیمه بیشترین نیرو را طی یک سال گذشته داشته اند در این مراسم تقدیر و معرفی شوند.

مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ ایران شنبه 11 شهریور از ساعت 19 تا 21 در هتل اسپیناس برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1110

به "برگزاری روز ملی صنعت چاپ در 11 شهریور" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری روز ملی صنعت چاپ در 11 شهریور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری روز ملی صنعت چاپ در 11 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید