بسته بازی های نینجا گایدن به ایکس باکس گیم پس آمد

به گزارش دنیای ویدئو، در حال حاضر برترین اشتراک موجود در گیمینگ را می توان گیم پس (Game Pass) دانست. این اشتراک دسترسی به عناوین بسیار زیادی را به کاربران می دهد. از طرفی با خرید نسخه آلتیمیت (Ultimate) این اشتراک شما دسترسی به عناوین شرکت الکترونیک آرتز (EA) را نیز خواهید داشت. به همین علت می توان به راحتی گفت که برترین اشتراک دنیای بازی های ویدئویی گیم پس آلتیمیت است.

بسته بازی های نینجا گایدن به ایکس باکس گیم پس آمد

نکته بسیار مهم این است که فهرست عناوین گیم پس هر ماه تغییر می نماید. عناوین انحصاری مایکروسافت و بسیاری از موارد دیگر به صورت دائم روی این اشتراک حضور دارند. از طرفی بعضی عناوین نیز به صورت موقتی بوده و پس از چند ماه از روی آن حذف می شوند. حال چندی پیش عناوین ماه ژوئن گیم پس معرفی شدند. از این عناوین می تواند به اساسینز کرید اوریجینز (Assassins Creed: Origins) و مجموعه مستر نینجا گایدن (Ninja Gaiden Master Collection) اشاره نمود.

با این مجموعه هواداران می توانند سه عدد از عناوین نینجا گایدن را روی کنسول های ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به همراه کامپیوتر تجربه نمایند. این مجموعه از امروز در دسترس مشترکین گیم پس قرار خواهد گرفت. مجموعه مستر نینجا گایدن دارای عناوین نینجا گایدن سیگما (Ninja Gaiden Sigma) نینجا گایدن سیگما 2 و نینجا گایدن سیگما 3 است. همینطور اینکه تمام محتوای اضافه و بسته های الحاقی این عناوین نیز در مجموعه مستر وجود دارد.

مجموعه نینجا گایدن یکی از برترین عناوین سوم شخص و اکشن است. این بازی ها داستان بسیار جالبی داشته و هواداران بسیار زیادی دارند. مشکل اینجاست که بعد از چند سال فراوری این عناوین متوقف شد. هنوز هم خبری از عرضه یک بازی تازه در مجموعه نینجا گایدن وجود ندارد. با این حال نینجا گایدن از مجموعه هایی است که یک گیمر باید در طول زندگی خود تجربه کند. هرچند این بازی ها سخت هستند، بازهم تجربه بسیار خاصی را به کاربران ارائه می دهند.

مجموعه مستر کالکشن حتی یک ریمستر هم نیست. به همین علت تجربه عناوین اصلی را به شما ارائه خواهد داد. پس اگر از هواداران این مجموعه هستید، می توانید با اشتراک گیم پس آن را امروز دریافت کنید.

منبع: Siliconera.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 916

به "بسته بازی های نینجا گایدن به ایکس باکس گیم پس آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بازی های نینجا گایدن به ایکس باکس گیم پس آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید