برترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب عایدی؛ بازی کنید و ثروتمند شوید!

به گزارش دنیای ویدئو، کمتر کسی به دنیای گیمینگ به عنوان یک دنیای عایدیزا نگاه می نماید. اگر شما یک بازی ساز توانمند باشید قطعاً عایدی بسیار خوبی خواهید داشت ولی اگر یک کاربر و مصرف کننده باشید، قطعاً در آمد خاصی از تجربه یک بازی بدست نخواهید آورد. در نتیجه نمی توان به بازی ها به چشم یک منبع عایدی نگاه کرد. حال اگر فردی در پی کسب عایدی از راه گیمینگ باشد چه کاری باید انجام دهد؟ اینجاست که بازی های بر مبنای ارز دیجیتال و بازی های پولساز مطرح می شوند. بازی های ارز دیجیتال همان طور که از نامشان تعیین است ارز دیجیتال را به طور کامل در خود دارند. این ارز امکان دارد به تنهایی ارزش داشته باشد یا اینکه قطعه ای از یک ارز بزرگ تر باشد.

برترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب عایدی؛ بازی کنید و ثروتمند شوید!

در این مدت ما شاهد اخبار زیادی حول بازی های بر پایه ارز دیجیتال بودیم. بعلاوه بازی های بر پایه ارز دیجیتال می تواند منبع عایدی جانبی بسیار خوبی باشد. از طرفی بیشتر افراد به جهانی گیمینگ به چشم یک تفریح نگاه می نمایند و از تجربه آن لذت می برند. پس شما می توانید از جهانی گیمینگ هم عایدی کسب کنید ولی احتیاج به یافتن چند مورد خاص هستید که در ادامه شرح خواهم داد.

مشکل دیگر اینجاست که شرکت های سازنده بازی بر پایه ارز دیجیتال سابقه خوبی در جهانی گیمینگ ندارند. بیشتر این شرکت ها تعطیل شده یا اینکه نمی توانند بازی را وارد مرحله نهایی ساخت و عرضه نمایند. با این حال، بازی های بسیار زیادی بر پایه ارز دیجیتال وجود دارند. حال در این متن ما برترین بازی های بر پایه ارز دیجیتال و بازی های پولساز برای کسب عایدی را به شما ارائه خواهیم داد.

چگونه در آمد خود را از بازی ذخیره کنیم؟

در ابتدا شما باید یک اکانت کیف پول (Wallet) داشته باشید. به این شکل که اکانت کیف پول خود را به بازی متصل نموده و عایدی خود را در آن ذخیره می کنید. کیف پول های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال بعضی از ارزهای بر پایه بیت کوین پشتیبانی ننموده و بعضی هم ویژگی های دیگری دارند.

نکته بسیار مهم اینجاست که کیف پول شما باید با ارزی که بدست می آورید هماهنگی داشته باشد. به این شکل که شما اول باید بازی مورد نظر را انتخاب نموده و سپس کیف پول خود را انتخاب کنید. در نتیجه در آمد خود را از دست نداده و از همان ابتدای بازی عایدی خوبی خواهید داشت.

پس از کسب ذخیره عایدی خود در کیف پول، شما می توانید با صرافی های مختلف داخل کشور کار نموده و پول خود را به ریال تبدیل کنید. هر صرافی داخلی نیز ویژگی های مخصوص خود را داشته و همه نیز درصدی از عایدی شما را به عنوان هزینه خدمات دریافت می نمایند. در نتیجه بهتر است که شما مطمئن ترین و برترین مورد را انتخاب کنید.

حال به معرفی فهرست برترین بازی های بر پایه رمز ارز برای کسب عایدی خواهیم پرداخت.

8. همسایه من آلیس (My Neighbor Alice)

شرکت سازنده: Antler Interactive

سال عرضه: 2022

پلتفرم: Microsoft Windows

ارزش ارز داخل بازی: 0.76 دلار

بازی همسایه من آلیس یک تجربه آرام و راحت را به شما ارائه می دهد. به این شکل که شما خیلی راحت روی صندلی خود نشسته و یک مزرعه را مدیریت می کنید. در این بازی مبارزه خاص و رقابتی وجود ندارد در نتیجه استرس زیادی هم ندارد. شما می توانید با بازیکنان دیگر در این بازی ارتباط برقرار نموده و به صورت تیمی آن را تجربه کنید.

گیم پلی بازی به طور کامل حول کشاورزی و مدیریت منابع می گردد. تجربه بازی تقریباً شبیه به استاردو ولی (Stardew Valley) بوده و شما باید به ماهیگیری بروید، عسل جمع کنید و کارهای مختلفی انجام دهید. قسمت جالب بازی بازار آن است که ارز دیجیتال در آنجا مطرح می گردد.

بازی همسایه من آلیس یک تجربه بسیار آرام را به شما ارائه می دهد ولی وقتی وارد تجارت در آن بشوید این شرایط تغییر می نماید. در بازی همسایه من آلیس فروشگاه های مختلفی وجود دارد. هر فروشگاه هم موارد مختلفی فروخته و برای تجارت در آن شما باید از ارز داخل بازی به نام آلیس (Alice) بهره ببرید.

شما در زمین خود کشاورزی نموده و موارد مختلفی را که بدست آوردید، می فروشید. حال نکته اصلی اینجاست که برای سود داشتن در این بازی برترین راه فروش زمین است. یعنی شما زمین های مختلفی را خریده و در آن کار کنید تا ارزش آن بیشتر گردد. سپس وقتی تصمیم به فروش بگیرید سود زیادی خواهید کرد. هر زمین دارای ارزش خاص و ان اف تی (NFT) است که باعث می گردد تجارت در بازی اهمیت و ارزش زیادی داشته باشد.

در کنار زمین موارد مختلف دیگری در بازی وجود دارد که شما می توانید آن ها را بخرید. از شخصیت های مختلف گرفته تا دانه و خانه همگی در بازی قابل خرید و فروش هستند و کاربران می توانند یک تجربه بسیار جالب را با استفاده از ارز دیجیتال داشته باشند.

7. مبارزه نگهبانان (Battle of Guardians)

شرکت سازنده: Miracle Gates Entertainment

سال عرضه: 2023

پلتفرم: Microsoft Winsows

ارزش ارز داخل بازی: 0.0003 دلار

اگر بخواهیم برترین بازی های آنلاین بر پایه ارز دیجیتال را رتبه بندی کنیم، بازی مبارزه نگهبانان رتبه بسیار بالای دریافت خواهد نمود. این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین (Unreal Engine) ساخته شده و گرافیک بسیار خوبی دارد. از طرفی مبارزات نیز در این بازی بسیار خوب و دقیق طراحی شده که باعث شده تجربه مبارزه نگهبانان بسیار لذت بخش باشد.

بازی مبارزه نگهبانان دارای یک جهانی چند لایه مجازی است. این بازی دارای چندین شخصیت مختلف بوده که کاربران می توانند یکی را انتخاب نموده و در بازی پیش بروند. بازی مبارزه نگهبانان سه دسته شخصیت مختلف به نام های نگهبان (Guardian)، انسان (Human) و شیطان (Demon) دارد. هر دسته هم قابلیت خاص خود را دارد. برای مثال نگهبان آسیب بیشتری وارد می نماید، انسان هوش بیشتری دارد و شیطان نوار سلامتی بیشتری دارد.

در مبارزه نگهبانان بازیکنان با یکدیگر مبارزه نموده و ارز داخل بازی بدست می آورند. اینکه شما چقدر ارز داخل بازی را بدست می آورید به طور کامل به سطح شما و مبارزات بستگی دارد. هرچه سطح شما بالاتر باشد، مبارزات سخت تر ولی پاداش آن ها بیشتر است. با این روش بازیکنان ترغیب شده که سطح خود را بالاتر برده و بیشتر بای را تجربه نمایند.

در کنار مبارزات راه های دیگری هم برای کسب عایدی در این بازی وجود دارد. برای مثال، اینکه شما به مأموریت های مختلف برای بدست آوردن پول بروید یا اینکه فقط در یک مبارزه شرکت کنید، در این راه به شما یاری می نمایند. نکته جالب اینجاست که اگر شخصیت شما خیلی سطح بالایی داشته باشد، می توانید آن را کرایه داده و ارز بیشتری دریافت کنید. هر شخصیت دارای ان اف تی مخصوص خود بوده که می توانید حتی آن را بفروشید.

نکته مهم در خصوص مبارزه نگهبانان گیم پلی قوی آن است. به شکلی که شرکت های سازنده بازی های ارز دیجیتال بیشتراً عملکرد خوبی در این زمینه نداشته و این بازی به نسبت موارد دیگر عملکرد بسیار خوبی دارد. بعلاوه طراحی کلی بازی بسیار جالب بوده و به علت استفاده از آنریل انجین گرافیک بسیار خوبی هم دارد.

6. رو ریسینگ (Revv Racing)

شرکت سازنده: Animoca

سال عرضه: 2020

پلتفرم: Microsoft Windows

ارزش ارز داخل بازی: 0.0067 دلار

در این چند سال اخیر تنوع بازی های بر پایه ارز دیجیتال بسیار زیاد شده است. به این شکل که شما هوادار هر سبکی که باشید، یک بازی بر پایه ارز دیجیتال برای آن وجود دارد. رِو ریسینگ یک بازی بر پایه ارز دیجیتال و در سبک ریسینگ است. این سبک پتانسیل بسیار زیادی برای کسب عایدی داشته و این بازی هم به برترین نحو از آن استفاده می نماید.

Revv Racing یکی از بازی های تازه بر پایه ارز دیجیتال در سبک ریسینگ است. این بازی دارای طراحی بسیار خوبی بوده و به بازیکنان اجازه می دهد تا در رقابت های خاص شرکت نمایند. بازی از لحاظ گرافیکی کیفیت خوبی داشته و از طرفی شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا طراحی خوبی داشته باشد.

از لحاظ گیم پلی بازی Revv Racing شباهت زیادی به بازی های دیگر این سبک دارد. با این تفاوت که عناصر ارز دیجیتال در تمام بخش های آن وجود دارد. به این شکل که ماشین های شما دارای ارزش بوده و بر اساس ان اف تی هستند. علاوه بر این ها، با پیروز شدن در هر مبارزه شما ارز داخل بازی بدست آورده و می توانید از آن برای کارهای مختلف بهره ببرید.

برای کسب عایدی در بازی Revv Racing شما یک راه اصلی بیشتر ندارید. آن هم فروش ماشین ها است. به این شکل که ارز داخل بازی به تنهایی ارزش زیادی ندارد و به عنوان یک وسیله برای تجارت به شمار میرود. شما می توانید از این ارز برای خرید ماشین های مختلف استفاده نموده و سپس آن ها را بفروشید. حال این ماشین ها می توانند از 2 دلار تا چند هزار دلار ارزش داشته باشند.

یکی از نکات مهم در خصوص بازی رو ریسینگ پتانسیل عایدی بالای آن است. به این شکل که شما به راحتی می توانید با این بازی کسب عایدی کنید و نگرانی چندانی نداشته باشید. فقط شما باید توجه کنید که چه ماشینی را خریداری می کنید و بازار آن چگونه است. پس اگر شما استراتژی فروش داشته باشید، تجربه بازی Revv Racing بسیار جالب و عایدیزا خواهد بود.

5. ایلوویم (Illuvium)

شرکت سازنده: Illuvium

سال عرضه: در حالت آزمایشی قرار گرفته است به زودی عرضه خواهد شد.

پلتفرم: Microsoft Windows

ارزش ارز داخل بازی: 41 دلار

بازی ایلوویم را می توان یکی از معروف ترین بازی های برپایه ارز دیجیتال دانست. این بازی از زمانی که معرفی گردید توجه ها را به خود جلب کرد و همچنان اخبار عرضه شده از آن ادامه دارند. علت معروفیت ایلوویم هم حال و هوای خاص این بازی است. به این شکل که نسبت به بازی های دیگر بر پایه ارز دیجیتال ایلوویم بیشتر حالت یک بازی واقعی را دارد و به نوعی شرکت سازنده به بخش گیمینگ هم توجه زیادی نموده است.

از لحاظ گیم پلی بازی ایلوویم مجذوب کننده ترین گیم پلی را در میان این سبک بازی ها دارد. ایلوویم حالت ترکیبی از گشت و گذار یک سیاره و نقش آفرینی را دارد. در نتیجه شما با یک جهانی نسبتاً گسترده روبرو هستید که رازهای زیادی در آن نهفته شده است. شما در نقش یک فضانورد هستید که سفینه اش در یک سیاره خراب شده و حال باید در این سیاره بگردد و کوشش کند زنده بماند.

در جهانی بازی ایلوویم موجوداتی به نام ایلوویال (Illuvial) وجود دارند. شما باید کوشش کنید تا فهرست آن ها را در ابتدا پیدا نموده و تمامی آن ها را بیابید. پس از یافتن این موجودات شما یک تیم قدرتمند بزرگ نموده و وارد بخش آنلاین می شوید. اینجا جایی است که شما می توانید با افراد دیگر رقابت نموده و از ایلوویال ها بهره ببرید. زمانی که شما در مبارزات پیروز شوید، توکن های داخل بازی را بدست آورده که در پایان به یک ارز داخل بازی تبدیل می گردد.

بازی ایلوویم پتانسیل بسیار زیادی برای کسب عایدی دارد. به علت اینکه بخش آنلاین آن به شدت مجذوب کننده بوده و از طرفی مکانیسم آن بسیار جالب است. بعلاوه موجودات داخل بازی دارای ارزش ان اف تی هستند و در نتیجه شما می توانید آن ها را بفروشید یا بخرید. این مکانیسم تجارت بسیار قدرتمند بوده و از طرفی ارزش ارز داخل بازی ایلوویم هم بسیار زیاد است.

در کنار خرید و فروش ایلوویال شما می تواند در چالش های داخل بازی شرکت نموده و عایدی کسب کنید. نکته اینجاست که پاداش بدست آمده از چالش ها با هم تفاوت داشته و با توجه به سطح شما و دشواری چالش مشخص می گردد. حضور این چالش ها باعث می گردد تا شما به صورت دائم از جهانی بازی عایدی داشته باشید و نگران باخت در مبارزات نباشید.

4. اسپلینترلندز (Splinterlands)

شرکت سازنده: Splinterlands

سال عرضه: 2020

پلتفرم: Androin, iOS, Microsoft Windows

ارزش ارز داخل بازی: 0.014 دلار

بازی های کارتی یکی از برترین کاندیدها برای تبدیل شدن به بازی بر پایه ارز دیجیتال هستند. بازی اسپلینترلندز نیز یکی از برترین عناوین در این سبک بوده که بر پایه ارز دیجیتال ساخته شده است. شما در این بازی می توانید با افراد دیگر مبارزه نموده و کارت های خاصی را بخرید تا در مبارزات پیروز شوید.

اگر شما به سبک کارتی علاقه داشته باشید، بازی اسپلینترلندز یک تجربه بسیار خاص برای شما است. تمامی بازی حول کارت و مبارزه گشته و همین موضوع آن را بسیار مجذوب کننده نموده است. در بازی اسپلینترلندز دو دسته کارت وجود دارد که یکی به نام احضارنماینده (Summoner) و دیگری به نام هیولا (Monster) است. این دو دسته کارت به هم ارتباط داشته و هر هیولا برای یک احضارنماینده خاص ساخته شده است.

بازیکنان می توانند هر دو کارت را با خود داشته باشند ولی در هر دور از یکی از آن ها استفاده نمایند. زمانی که یک بازیکن از یک کارت احضارنماینده استفاده کند، فردی که کارت هیولای آن را دارد، وارد بازی می گردد. چارچوب بازی بسیار خاص و فرق دارد و با بازی های کارتی معمول تفاوت زیادی دارد. هر کارت هم از یکی از 7 محیط بازی ساحته شده که اسلپینتر نام دارد.

نکته اینجاست که کسب عایدی در بازی اسپلینترلندز کار سختی نیست. هدف شما این است که در مبارزات پیروز شوید تا ارز داخل بازی به نام انرژی تاریک (Dark Energy) را بدست بیاورید. سپس با استفاده از آن کارت های مختلف خریده و در بازی پیشرفت می کنید. بدست آوردن کارت ها و ارز داخل بازی تنها به مبارزه محدود نشده و شما با کامل کردن چالش های مختلف هم می توانید این ارزها را بدست بیاورید.

برای کسب عایدی در بازی شما دو راه دارید. اول اینکه در بازی پیشرفت نموده و ارز داخل آن را بدست بیاورید. دوم اینکه ان اف تی های مختلف را در فروشگاه بازی بفروشید. نکته اینجاست که مسیر اولی چندان سریع نیست و عایدی زیادی هم ندارد. راه دوم از طرفی عایدی بسیار خوبی داشته و یک راه بسیار راحت و مهیج برای تجارت در بازی است.

3. دیسنترالند (Decentraland)

شرکت سازنده: Decentraland Foundation

سال عرضه: 2020

پلتفرم: Microsoft Windows

ارزش ارز داخل بازی: 0.31 دلار

دیسنترالند یکی از محبوب ترین بازی های مجازی در جهانی متاورس است. این بازی در ابتدا به وسیله آریل میلیش (Ariel Meilich) و استبان اُردانو (Esteban Ordano) طراحی شده است. دیسنترالند حالت خاصی دارد که بازیکنان را به خود جذب نموده است. آن هم ایناست که بازیکنان در این بازی می توانند خانه خود را توسعه داده و سپس آن را بفروشند.

دیسنترالند یک بازی بسیار خلاقانه و آزادانه است. به این شکل که در جهانی بازی حدود 91 هزار زمین مختلف وجود دارد. شما یکی را انتخاب نموده و در آن تا جایی که می توانید از خلاقیت خود استفاده می کنید و کل این زمین را تغییر داده و در آن یک ملک بسیار جالب طراحی می کنید. این ملک ها به خودی خود دارای ارزش بوده و ان اف تی خود را خواهند داشت.

دیسنترالند به نوبه خود یک شبکه اجتماعی است. به این شکل که شما در آن می توانید چالش های مختلفی طراحی نموده، با افراد دیگر به معاشرت پرداخته و تجارت کنید. نکته جالب اینجاست که شما از تمامی این راه ها هم می توانید کسب عایدی کنید. برای مثال با پایه گذاری یک چالش برای آن ورودی مشخص کنید و از این راه عایدی بدست بیاورید.

برترین راه برای کسب عایدی در بازی دیسنترالند خرید و فروش زمین است. به این شکل که شما یک زمین را خریده، آن را کمی تغییر داده و سپس به قیمت بالاتری می فروشید. در نتیجه در این روند سود نموده و در بازی پیشرفت می کنید. نکته جالب اینجاست که هر زمین در بازی دیسنترالند حدود 3 هزار دلار قیمت دارد. با این حال اگر مکانش آن خوب باشد و شما تغییرات خاصی در آن ایجاد نموده باشید می توانید هر قیمتی که دوست دارید روی ملک خود بگذارید.

دیسنترالند بر خلاف تصور یک محل معامله بسیار بزرگ است. به حدی که یکی از زمین های داخل این بازی به قیمت 2.43 میلیون دلار به فروش رفته که رکورددار بیشترین میزان معامله در این بازی است. اگر شما واقعاً وارد بازی شده و درگیر آن بشوید، می توانید عایدی بسیار خوبی از آن کسب کنید.

2. سندباکس (The Sandbox)

شرکت سازنده: Pixowl

سال عرضه: 2012

پلتفرم: Microsoft Windows, Android, iOS

ارزش ارز داخل بازی: 0.31 دلار

بازی سندباکس از باسابقه ترین و برترین بازی های برپایه ارز دیجیتال است. این بازی از خلاقیت و توانایی مدیریت شما استفاده خواهد نمود تا برای شما سود ایجاد کند. سندباکس به تنهایی یک جهانی مجازی مثل متاورس است. در این جهان شما می توانید بازی های مختلفی انجام داده و عایدی کسب کنید.

نکته جالب اینجاست که بازی سندباکس در این مدت پیشرفت بسیار زیادی نموده است. به این شکل که به تنهایی یک اقتصاد گسترده پیدا نموده و باعث پیشرفت بلاکچین و ارز دیجیتال شده است. تجربه شرکت سازنده سندباکس باعث شد تا این بازی در این مدت پیشرفت زیادی بکند. همین طور سابقه زیاد بازی باعث شد تا افراد زیادی به آن اعتماد نموده و در حال حاضر به یک مکان خوب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

گیم پلی بازی سندباکس به طور کامل به کاربران و خلاقیت آن ها بستگی دارد. به این شکل که شما یک جهانی مجازی در اختیار داشته و در آن هر کاری که می توانید، انجام می دهید. در جهانی سندباکس شما می توانید بازی های مختلفی ساخته، رویدادهای خاصی را ببینید یا اینکه مکان های مختلفی را طراحی کنید.

برای اینکه بازی آغاز گردد بازیکنان باید بازی خود را به یک زمین در بازی متصل نمایند. این فضایی است که بازیکنان می توانند خلاقیت خود را در آن پیاده نموده و به تجربه بازی بپردازند. پس از آن، ادامه بازی به طور کامل به خود کاربر بستگی دارد. اینکه شما چه کاری در این محیط انجام دهید به طور کامل به شما بستگی دارد و هیچ قانون و اساسی برای بازی سندباکس وجود ندارد.

در زمینه عایدی باید گفت که عایدی شما در این بازی به طور کامل به خلاقیتتان بستگی دارد. پس خلاقیت کلید اصلی موفقیت در بازی سندباکس است. راه عایدی در سندباکس این است که شما چیزی را طراحی نموده و آن را به ان اف تی تبدیل کنید. پس از آن شما می توانید این ان اف تی را فروخته و عایدی داشته باشید. از طرفی می توانید موارد مختلفی را در بازی خریداری نموده، تغییر داده و سپس روی آن سود کنید.

1. اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

شرکت سازنده: Sky Mavis

سال عرضه: 2018

پلتفرم: Microsoft Windows, Apple Mac, Android, iOS

ارزش ارز داخل بازی: 4.6 دلار

بازی اکسی اینفینیتی یکی از بازی های به شدت پرسر و صدا برپایه ارز دیجیتال است. عنوانی که توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و روند بسیار عجیبی داشت. چارچوب بازی اکسی اینفینتی جالب است. در این بازی شما باید کوشش کنید تا موجوداتی به نام اکسی (Axie) را پیدا نموده و از آن ها در مبارزات خود بهره ببرید. جایزه های بازی نیز به شکل ان اف تی بوده که به نوبه خود جالب است.

بازی اکسی اینفینیتی یک بازی به شدت رقابتی و سخت است. به این شکل که شما باید بگردید و یک اکسی قدرتمند پیدا کنید. با استفاده از این موجودات شما وارد مبارزه شده و دشمنان خود را از بین خواهید برد. در بازی 6 نژاد مختلف اکسی وجود دارد. هر اکسی دارای 6 قسمت مختلف است که قابلیت شخصی سازی و تغییر دارند. اینجاست که شما باید خلاق باشید. یعنی یک اکسی بزرگ با قابلیت های مختلف طراحی کنید.

زمانی که شما اکسی خود را طراحی کردید، حال زمان آن فرا رسیده که از اکسی خود در بخش ماجراجویی بازی بهره ببرید. به این شکل که اکسی شما وارد بازی شده و با هوش مصنوعی اکسی اینفینیتی مبارزه خواهد نمود. با این کار شخصیت شما تجربه بیشتری کسب نموده و آماده ورود به بخش آنلاین می گردد.

در آمد از بازی کار چندان دشواری نیست. به این شکل که شما باید اکسی خود را تربیت نموده، آن را ارتقاء داده و سپس در مبارزات مختلف شرکت کنید. پس از پیروز شدن در مبارزه شما پاداش دریافت خواهید کرد و ارزش اکسی شما نیز بالاتر خواهد رفت. هرچه سطح شما در بازی بالاتر باشد، عایدی شما نیز از بازی بیشتر خواهد بود.

نکته اینجاست که در ادامه شما می توانید اکسی های مختلفی را خریداری نموده یا اکسی خود را بفروشید. در نتیجه شما راه های زیادی برای کسب عایدی در بازی اکسی اینفینیتی خواهید داشت. ارزش ارز داخل بازی نیز نسبت به رقبا بسیار بالا بوده که باعث می گردد شما به تجربه بازی بیشتر ترغیب شوید.

نکته اصلی که شما باید توجه بکنید این است که مانند هر معامله دیگری در ارز دیجیتال، تجربه این بازی ها هم کمی ریسک دارد. به این شکل که امکان دارد شما برای مدت زیادی برای یک بازی وقت بگذارید و در پایان عایدی خاصی از آن نداشته باشید. در نتیجه اگر تصمیم به تجربه این بازی ها گرفتید حتماً در خصوص آن ها مطالعه نموده و کوشش کنید نسبت به ساخت بازی و شرکت سازنده آن اطلاعات بیشتر و دقیقی را کسب کنید.

منبع: GURU99

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1402 بروزرسانی: 13 مهر 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1123

به "برترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب عایدی؛ بازی کنید و ثروتمند شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب عایدی؛ بازی کنید و ثروتمند شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید