جدول خاموشی های امروز تهران؛7 بهمن 99

به گزارش دنیای ویدئو، بعضی از مشترکان برق پایتخت در تاریخ سه شنبه؛ 7 بهمن ماه با خاموشی های احتمالی و پراکنده برق، مواجهه خواهند شد.

جدول خاموشی های امروز تهران؛7 بهمن 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم؛ پیرو اعلام قبلی در مورد بروز بعضی محدودیت ها در تامین انرژی مصرفی مورد احتیاج سوخت نیروگاه های کشور، برنامه احتمالی خاموشی های روز سه شنبه مورخ 1399/11/7 در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم بارگذاری گشت.

مشترکان تهرانی می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس WWW.TBTB.IR و یا به وسیله اپلیکیشن برق من از برنامه خاموشی های احتمالی مطلع شوند.

به همین دلیل و به منظور مطلع سازی هموطنان تهرانی از زمان قطعی برق و کاهش هرچه بیشتر تبعات منفی ناشی از این مساله، در صورت احتیاج به اعمال خاموشی، قطعی برق بر اساس برنامه مشخص شده ذیل، اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکان فهیم و شکیبا خود به آنان اطمینان می دهد تمامی خانواده شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم همچون سایر تلاشگران صنعت برق کشور، با تمام توان در تلاشند تا کوچکترین خللی در ارائه خدمات به هموطنان رخ ندهد. هم چنین این شرکت امیدوار است همچون گذشته با همراهی مردم عزیز و صرفه جویی ده درصدی در مصرف برق و گاز، احتیاج به اعمال خاموشی وجود نداشته باشد.

برای مشاهده جدول های قطعی برق اینجا کلیک کنید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 286

به "جدول خاموشی های امروز تهران؛7 بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول خاموشی های امروز تهران؛7 بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید