جزئیاتی از جلسه کمیسیون امنیت با امیرعبداللهیان، خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض نشده است

به گزارش دنیای ویدئو، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش رسمی و مستندات مسئولان وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده، به این نتیجه نرسیدیم که خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض شده باشد.

جزئیاتی از جلسه کمیسیون امنیت با امیرعبداللهیان، خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض نشده است

محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی با وزیر امور خارجه اظهارکرد: دیروز جلسه مفصلی با وزیر خارجه و معاون سیاسی آقای باقری در وزارت خارجه داشتیم و کنندگان مجلس، سوالات خود را مطرح کردند. همچنین امیرعبداللهیان و باقری کنی، گزارش مفصلی را درباره مذاکرات به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی اضافه نمود:براساس گزارش رسمی و مستندات مسئولان وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده، اعضای کمیسیون امنیت ملی به این نتیجه نرسیدند که تخطی از خطوط قرمز و منافع ملی اجرا شده باشد. البته هنوز پیش نویسی به صورت رسمی آماده نشده است که بتوانیم درباره آن قضاوت کنیم.

عباس زاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی در مذاکرات، درخواست هایی دارد که طرف مقابل مقاومت می کند. اگر مواردی که مانده حل شود و طرف مقابل حسن نیت داشته و کارشکنی نکند، در مدت زمان 24 ساعت هم پیش نویس رسمی آماده می شود. ولی در این مرحله آمریکایی رفتارهای متناقض دارند و شاید به این نتیجه رسیدند که اگر کار را فرسایشی کنند، به نتیجه می رسند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 892

به "جزئیاتی از جلسه کمیسیون امنیت با امیرعبداللهیان، خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از جلسه کمیسیون امنیت با امیرعبداللهیان، خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید