خائن کشی مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی آمد

به گزارش دنیای ویدئو، خائن کشی آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی ابتدا در قالب یک مینی سریال 6 قسمتی به وسیله یکی از پلنفرم ها به نمایش در می آید.

خائن کشی مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی آمد

خائن کشی عنوان آخرین ساخته مسعود کیمیایی است که نخستین بار در جریان چهلمین جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شد. این فیلم در اکران سال 1401 و در ادامه در اکران سال 1402 فرصت اکران به دست نیاورد و حالا قرار است نسخه سریالی آن در 6 قسمت به شکل اختصاصی به وسیله پلتفرم نماوا عرضه گردد.

پیش از این علی اوجی تهیه نماینده خائن کشی در نشست خبری این فیلم اعلام نموده بود که تصمیم دارد بعد از اکران ، این فیلم را در قالب یک مینی سریال در شبکه خانگی عرضه کند، اما حالا قرار است این اتفاق به شکل بالعکس بیافتد. ابتدا نسخه سریالی عرضه گردد و سپس نسخه سینمایی روانه پرده سینماها گردد.

خائن کشی سی و دومین ساخته مسعود کیمیایی داستان گروهی است که قصد سرقت از بانک ملی را دارند. آن ها طبق نقشه ای که از پیش طراحی شده قصد دارند هم زمان با کسوف نقشه خود را عملی نمایند.

در فیلم خائن کشی امیر آقایی، پولاد کیمیایی، مهران مدیری، پانته آ بهرام، پردیس پور عابدینی، رضا یزدانی، سارا بهرامی، الهام حمیدی ، سام درخشانی و فرهاد آییش بازی دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1112

به "خائن کشی مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خائن کشی مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی آمد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خائن کشی مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید