خبرنگاران عبداله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد شد

به گزارش دنیای ویدئو، خرم آباد - خبرنگاران - عبدالله ویسی روز شنبه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال دسته اولی خیبر خرم آباد معرفی شد.

خبرنگاران عبداله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد شد

به گزارش خبرنگاران ، ویسی متولد دوم فروردین 1350 در رامهرمز خوزستان است و سابقه بازی در تیم های شاهین اهواز، جنوب اهواز، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را دارد که جانشین امید روانخواه شد.

در سوابق سرمربیگری عبداله ویسی هم می توان به تیم های صبای قم، پیکان، استقلال خوزستان، شاهین بوشهر، نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان اشاره کرد.

عبداله ویسی در فصل 94-95 لیگ برتر ایران پیروز شد استقلال خوزستان را قهرمان مسابقات کند، از دیگر افتخارات دوران سرمربی گری ویسی می توان به صعود همراه با شاهین بوشهر به لیگ برتر اشاره کرد.

خیبر خرم آباد در هفته اول مسابقات دسته اول باشگاههای کشور با سرمربی گری روانخواه در مصاف با چوکای تالش سه بر صفر برنده شد و در هفته دوم با یک گل از بادران تهران مغلوب گردید.

این تیم هفته سوم هم مقابل استقلال ملاثانی اهواز با یک گل مغلوب گردید. همچنین در هفته چهارم مقابل تیم پارس جنوبی جم به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

خیبر خرم آباد اکنون با چهار بازی و چهار امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یکم کشور قرار گرفته است.

خیبر خرم آباد در هفته پنجم این رقابت ها میزبان ملوان انزلی است این بازی چهارشنبه 26 آذرماه 99 قرار است در خرم آباد برگزار شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 217

به "خبرنگاران عبداله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عبداله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید