خوانسار، بارانی ترین شهر استان اصفهان

به گزارش دنیای ویدئو، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:شهرستان خوانسار با ثبت 42.6 میلی متر باران در 24 ساعت گذشته، از بیشترین بارش پاییزی در روزهای اخیر بهره مند شد.

خوانسار، بارانی ترین شهر استان اصفهان

محمدرضا رفیعی گفت: پس از خوانسار، بویین میاندشت با 30.4 میلی متر و فریدونشهر با 27 میلی متر دارای بیشترین بارندگی بود و برای کلانشهر اصفهان نیز 12.6 میلی متر بارش ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه نمود: استمرار فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز بر روی استان پیش بینی شده است و همچنان شرایط بارش برای بیشتر منطقه ها استان مهیاست.

او افزود: اوج فعالیت این سامانه برای نیمه جنوبی استان همراه با رگبار باران و رعد و برق برای این منطقه ها پیش بینی می گردد.

رفیعی اعلام کرد: دمای بیشتر منطقه ها استان در 24 ساعت آینده 2 تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.

به گفته او، حداکثر دمای اصفهان 17 و حداقل 6 درجه سانتی گراد است.

رفیعی اضافه نمود: خوروبیابانک با دمای 20 درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای 2 درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین منطقه ها استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان به شهروندان و مسافران توصیه کرد احتیاط لازم را در سفر های برون شهری و تردد در مسیر های مواصلاتی را داشته باشند و از فعالیت کوهنوردی خودداری نمایند و از تردد و اسکان درحاشیه مسیل هاو رودخانه های فصلی اجتناب نمایند.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 990

به "خوانسار، بارانی ترین شهر استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانسار، بارانی ترین شهر استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید