فصل خداحافظی 4بازیکن بی اثر تیم ملی در جام جهانی ، 3 بازیکن در آرزوی ماندن کی روش

به گزارش دنیای ویدئو، اگرچه تا شروع جام ملت های آسیا تنها چیزی حدود یک سال به جای مانده، اما ممکن است تعداد قابل توجهی از نفرات فعلی تیم، حتی شانس حضور در همین مسابقات را هم پیدا نکنند.

فصل خداحافظی 4بازیکن بی اثر تیم ملی در جام جهانی ، 3 بازیکن در آرزوی ماندن کی روش

به گزارش خبرنگاران جام جهانی 2022برای فوتبال ایران با شکست در برابر آمریکا و حذف از مرحله گروهی به انتها رسید. این باخت علاوه بر اینکه رؤیای صعود از مرحله گروهی را در آخرین جام جهانی 32تیمی تاریخ به باد داد، احتمالا باعث خواهد شد گروهی از بازیکنان تیم هم در عرصه مسابقات ملی به انتها خط برسند. اگرچه تا شروع جام ملت های آسیا تنها چیزی حدود یک سال به جای مانده، اما ممکن است تعداد قابل توجهی از نفرات فعلی تیم، حتی شانس حضور در همین مسابقات را هم پیدا ننمایند.

احسان حاج صفی

چنان که پیش بینی می شد توانست سومین حضورش در جام جهانی را تجربه کند و از نظر دقایق بازی، به رکورددار ایران در این تورنمنت تبدیل گردد. با این حال او مدت هاست که زیر تیغ قرار گرفته است و بعضی می گویند دوره اش در تیم ملی به انتها رسیده است. حاج صفی 32ساله قطعا به جام جهانی بعدی نمی رسد، اما ممکن است در جام ملت ها نیز فرصت خودنمایی پیدا نکند. او ازجمله کسانی است که باید از صمیم قلب دعا نمایند کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی بماند، وگرنه بعید است با کیفیت کنونی از سوی یک مربی دیگر مورد اعتماد قرار بگیرد.

کریم انصاری فرد

او هم در حوالی خط انتها به سر می برد. بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ به صراحت اظهار داشت درصورتی که خودش تیم را به قطر می برد، عده ای از بازیکنان را خط می زد. او برای مثال از انصاری فرد و حاج صفی نام برد. کریم 32ساله ساله است که نقش مهمی در تیم ملی ندارد و در آخرین اردوهای تیم با کادر قبلی هم اصلا دعوت نمی شد. بعید است در یک شرایط نرمال او شانسی برای حضور در جام ملت های آسیا داشته باشد؛ به خصوص اگر اللهیار صیادمنش و سایر مهاجمان روی فرم باشند.

شجاع خلیل زاده

بعد از بازگشت مجدد کی روش به فوتبال ایران، خیلی ها از تغییر رفتار او سخن گفتند و مدعی شدند پیرمرد پرتغالی دیگر روحیه کینه توز قدیمی را ندارد. شاهدش هم این بود که شجاع خلیل زاده را با وجود اختلافات قدیمی خط نزده و بازی می دهد. با این حال در مرحله نهایی مسابقات در قطر، معین شد که کارلوس همان آدم قدیمی است. او به شکلی ناباورانه از خلیل زاده و زوج هماهنگش در خط دفاعی یعنی محمدحسین کنعانی زادگان استفاده نکرد تا هر دو بازیکن شاکی شوند و مصاحبه های گلایه آمیز انجام بدهند. در هر صورت شجاع 33ساله است و مثلا اگر کی روش روی نیمکت تیم ملی بماند، اصلاً بعید نیست برای همواره به حضورش در این تیم انتها بدهد.

وحید امیری

همچنان هیچ کس نفهمیده چرا وحید امیری با تیم ملی به قطر رفت و یک دقیقه هم بازی نکرد؛ آن هم درحالی که تیم ملی در موقعیت های مختلف همانند فزونی در برابر حریف یا حتی شکست پرگل قرار داشت. یعنی در هیچ یک از این شرایط وحید به کار نمی آمد؟ خب پس چرا او را به جام جهانی بردند و مثلا جای این بازیکن را به یک جوان ندادند؟ در هر صورت امیری 34ساله مسن ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بود و بعید است چشم اندازی پیرامون ادامه حضور او در این تیم وجود داشته باشد.

به جز شجاع خلیل زاده به نظر می رسد 3 بازیکن باتجربه تیم ملی در آرزوی ماندن کی روش باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1000

به "فصل خداحافظی 4بازیکن بی اثر تیم ملی در جام جهانی ، 3 بازیکن در آرزوی ماندن کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل خداحافظی 4بازیکن بی اثر تیم ملی در جام جهانی ، 3 بازیکن در آرزوی ماندن کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید