در باغچه خانگی تان رایگان شش قلم نهال میوه بکارید (طراحی داخل باغ ویلا)

به گزارش دنیای ویدئو، اگر دلتان می خواهد تا قبل از آمدن فصل بهار به باغچه های خانگی تان صفایی بدهید و زیباترش کنید، آن هم با دریافت خدمات رایگان، هرچه زودتر آستین بالا بزنید.

در باغچه خانگی تان رایگان شش قلم نهال میوه بکارید (طراحی داخل باغ ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، طرح کاشت 15هزار نهال در منازل اهالی منطقه19 با رویکرد زیباسازی باغچه های خانگی، ترویج نهضت درختکاری، حفظ و نگهداشت فضای سبز و تلطیف هوا از 15 دی به وسیله مرکز تام اداره فضای سبز منطقه به اجرا درآمده و تا نیمه اسفند ادامه دارد.

تورج فرهادی، شهردار منطقه 19، ضمن ترغیب شهروندان به مشارکت در این طرح می گوید: ساکنان منطقه19 برای ثبت درخواست می توانند با سامانه 137 یا شماره 55852121 تماس بگیرند یا به آدرس شهرک شریعتی، خیابان شهید زلفی، داخل بوستان شریعتی، مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز مراجعه نمایند. در صورت وجود باغچه مناسب در حیاط منزل شهروندان اقدام به کاشتن نهال های مثمر سیب، هلو، به، گلابی، خرمالو و ازگیل می گردد و کارشناسان به همراه کارگر فضای سبز برای کاشت نهال و ارائه توضیحات در مورد نحوه نگهداشت آن اقدام می نمایند. ضمن اینکه نهال های غیرمثمر مانند کاج، سرو، توت، بید و زیتون تلخ هم در فضای سبز و ویژه جنگل کاری های منطقه کاشته می گردد.

شهروندان تا 15 اسفند فرصت دارند در این طرح ثبت نام نمایند تا براساس اولویت ثبت درخواست و احتیاج شهروندان، تا 21 اسفند از این اقدامات بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1031

به "در باغچه خانگی تان رایگان شش قلم نهال میوه بکارید (طراحی داخل باغ ویلا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "در باغچه خانگی تان رایگان شش قلم نهال میوه بکارید (طراحی داخل باغ ویلا)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در باغچه خانگی تان رایگان شش قلم نهال میوه بکارید (طراحی داخل باغ ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید