ساماندهی 22 گلزار شهدا در زنجان

به گزارش دنیای ویدئو، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ساماندهی22 گلزار شهدا در روستا های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان با اعتبارات سال 1398 به خاتمه رسید.

ساماندهی 22 گلزار شهدا در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ساماندهی 22 گلزار شهدا در روستا های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان با اعتبارات سال 1398 به خاتمه رسید.

او ادامه داد: برای ساماندهی گلزار های شهدا اعتباری بالغ بر2 هزار و 500 میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مقام شهداء و ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای روستا های استان زنجان بین بنیاد مسکن و بنیاد شهید منعقد شده است، افزود: شهدا عصاره تمام فضائل و ارزش های معنوی در جهت کمال طلبی هستند لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است که در این راستا بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

خواجه ای به برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی این نهاد در روستا ها اشاره کرد و گفت: تعداد 4 هزار و 500 فقره خدمات فنی و مهندسی در 6 ماه گذشته در روستا های استان زنجان ارائه شده است که نقش مهمی در محرومیت زدایی و توسعه روستا ها داشته است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 758

به "ساماندهی 22 گلزار شهدا در زنجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساماندهی 22 گلزار شهدا در زنجان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی 22 گلزار شهدا در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید