شعبه لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد

به گزارش دنیای ویدئو، مراسم افتتاح شعبه 2106 لاماری ستوده، که بزرگ ترین شعبه لاماری شرق تهران برشمرده می گردد در خیابان فرجام غربی افتتاح شد.

شعبه لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد

مجید ستوده، مدیر عامل گروه خودروی ستوده در ابتدای شروع مراسم ضمن خوش آمدگویی به حضار از شرکت آرین پارس موتور و مدیران آن قدردانی کرد. در ادامه صرافی، مدیر عامل آیلند مارکتینگ، ضمن تبریک به گروه ستوده گفت برای ایمن سازی خودروها حدود 6 ماه زمان گذاشته شده تا خدماتی شایسته و درخور و باکیفیت به مشتریان ارائه گردد.

محمد صفایی معاونت فروش مجموعه خودرویی ستوده درباره فعالیت مجموعه ستوده در سال های گذشته گفت: مجموعه ستوده در سال های گذشته، به صورت تک برند در مجموعه مدیران خودرو فعالیت می کرد و جزء نماینده های برتر با فعالیت گسترده در برند MVM و فونیکس در سال های گذشته، رکوردها و فعالیت های جذابی را از لحاظ فروش و خدمات پس از فروش از خودش به جای گذاشته است. در سال 1402 تصمیم بر این شد که این فعالیت ها گسترده تر گردد، ما وارد فعالیت های دیگر شویم و فعالیت ها گسترده تر شوند.

او درباره توسعه مجموعه گفت: اتفاقی که با توسعه مجموعه آرین پارس موتور رخ داد، این بود که با این گروه کار جلو رفت و نتیجه این چیزی شد که شاهد آن هستید، یعنی افتتاح بزرگ ترین شعبه شرق تهران. مجموعه خدمات پس از فروش ما هم با یک فاصله کوتاه و ظرف ماه های آینده راه اندازی می گردد و در حال حاضر مشغول تجهیز آن هستیم. برنامه ریزی، انتظار و هدفی که خود ما داریم این است که با توجه به تیم جوان، پر کوشش و بادانشی که در اختیار مجموعه خودروی ستوده است، همین فعالیت را در برند لاماری ادامه دهیم و بتوانیم موفقیتی که در سال های گذشته، در برندهای مختلف داشتیم را سال جاری در برند لاماری داشته باشیم.

صفایی درباره برندهای دیگر گفت: گروه کرمان موتور به مجموعه خودرویی ستوده اضافه شده و در حال صحبت با دو برند دیگر هم هستیم. در حال حاضر با مدیران خودرو دوم برند MVM و فونیکس را داریم و در ماه های آینده برندهای دیگر هم به مجموعه اضافه می گردد.

او با اشاره به اینکه واردات خودروی لاماری به صورت CKD انجام و در داخل کشور مونتاژ می گردد، درباره خدمات پس از فروش این مجموعه شرح داد: از اواخر سال گذشته، نحوه فروش و ارائه خودرو به وسیله سامانه جامع بوده است. طبق برنامه ریزی هایی که اجرا شده، چه به وسیله سیستم فروش جامع و چه به وسیله درگاه نمایندگی در ماه های آینده، مجموعه خودرویی ستوده آمادگی این را دارد که برترین خدمات را چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ خدمات پس از فروش ارائه دهد. موضوعی که وجود دارد این است که با توجه به کیفیت خدماتی که در مجموعه ما ارائه می گردد، یک سری خدمات ویژه هم برای مشتریانی که از ما خرید می نمایند، در نظر داریم تا انجام کارهای خدماتی برای مشتریان تسهیل گردد.

گروه خودرویی ستوده از سال 1395 درخصوص فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، فعالیت فروش را شروع و در 7 سال گذشته به صورت تک برند در این زمینه فعالیت داشته است، اما از ابتدای سال 1402 از نمایندگی مونوپل خارج و با اضافه کردن شرکت آرین پارس موتور در کنار دو برند دیگر، برگی تازه بر افتخارات این مجموعه اضافه شد.

حضور گسترده در بازار خودرو، شناخت کافی از بازار هدف و سلیقه خریدار ایرانی باعث شد که نقش پررنگ تر گروه خودرویی ستوده در بازار ایران بیشتر به چشم بیاید.

در سرانجام این مراسم حاضران برای لاماری یادگاری نوشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1113

به "شعبه لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شعبه لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه لاماری ستوده در شرق تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید