علی نژاد: تا المپیک 2 پرداخت مالی به فدراسیون ها خواهیم داشت، انتخاب نیکخواه بهرامی به خاطر تجربه اش بود

به گزارش دنیای ویدئو، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اوایل هفته آینده یک پرداخت مالی به فدراسیون ها خواهیم داشت و قبل از المپیک پرداخت دیگری انجام می دهیم.

علی نژاد: تا المپیک 2 پرداخت مالی به فدراسیون ها خواهیم داشت، انتخاب نیکخواه بهرامی به خاطر تجربه اش بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد در انتها نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درخصوص انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به نام پرچمدار ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: به او تبریک می گویم. این افتخار و پیروز بزرگی است و نیکخواه بهرامی به خاطر سابقه و تجربه ای که دارد و همچنین تجربه حضور در المپیک، انتخاب شد.

وی درباره پرداخت سه ماه حقوق باقیمانده به ورزشکاری که سهمیه گرفته اند، گفت: در رشته هایی که فرد دیگری سهمیه گرفته، اما فرد دیگری اعزام می شود، قرار شد کل حقوق 18 ماه به فرد اعزامی هم داده بشود.

معاون وزیر ورزش نام کرد: یک ماه تا المپیک به جای مانده و اولین کاروان ایران هم 26 تیر ماه اعزام می شود و این روزها، مهم و تاثیرگذاری خواهد بود. دیروز هم جلسه ای با حضور سجادی و صالحی امیری با سرپرستان و سرمربیان داشتیم و نام کردیم در این مدت تلاش کنیم که ورزشکاران را به اوج برسانیم و سلامت ورزشکاران را حفظ کنیم و این مهم است. واکسیناسیون ورزشکاران تمام شد و بخش کوچکی مانده که شنبه تزریق خواهند کرد. این واکسن به طور صد درصدی محافظت ندارند و توصیه های لازم را برای مراقبت بیشتر انجام دادیم. همچنین درخصوص تمهیدات سفر و حضور در دهکده بحث های خوبی شد.

علی نژاد گفت: تمام تلاش ما و کمیته این است که در این یک ماه کمک بیشتری به فدراسیون ها داشته باشیم. بر همین اساس اوایل هفته آینده یک پرداخت مالی دیگر خواهیم داشت و قبل از المپیک پرداخت دیگری انجام می دهیم. همه تلاش می کنیم تا کاروان المپیک به خوبی و به سلامت اعزام شود و نتایج خوبی بگیرد. تا الان 63 سهمیه قطعی گرفته ایم، اما پیش بینی این است که یکی دو سهمیه دیگر بگیریم و رکورد سهمیه های خودمان را بشکنیم که این موضوع در شرایط کرونا و تحریم یک اتفاق ویژه محسوب می شود.

وی درباره هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: نکته اساسی این است که وقتی به واسطه تعامل این دو دستگاه در ورزش، آرامش حاکم شد، دغدغه ای نخواهد بود. من خودم سال ها رئیس فدراسیون بودم و دیدم که این اختلافات به سلامت روانی ورزشکاران، مربیان و فدراسیون ها آسیب می زند . ما تمام تلاش را کردیم تا در کنار هم و به نام دست واحد در کنار فدراسیون ها باشیم و کمک کنیم که آنها آرامش خاطر داشته باشند. فکر می کنم یکی از اتفاقات ویژه این دوره همین همراهی و همدلی بود و انشالله این همدلی و همراهی را تا روز انتهای فعالیت دولت حفظ خواهیم کرد. امیدوارم دولت نو و کمیته نو بازهم این ویژگی را داشته باشند و همدلی را سرلوحه قرار بدهیم. اختلاف نظر همیشه هست اما باید نوع تعامل به گونه ای باشد که منافع ملی در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 596

به "علی نژاد: تا المپیک 2 پرداخت مالی به فدراسیون ها خواهیم داشت، انتخاب نیکخواه بهرامی به خاطر تجربه اش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: تا المپیک 2 پرداخت مالی به فدراسیون ها خواهیم داشت، انتخاب نیکخواه بهرامی به خاطر تجربه اش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید