عملکرد حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی بررسی شد

به گزارش دنیای ویدئو، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست آمده و گزارشات منتشر شده، عملکرد حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی بررسی شد.

عملکرد حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی بررسی شد

جلسه ویژه هم اندیشی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی و سلمان یارمحمدی رئیس اداره اتومبیلرانی، مسئولان کمیته ها و کلوپ ها و همچنین مسئولان حوزه های اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استانهای آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی، یزد و قم تشکیل شد.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این جلسه با اشاره به نقش این اقدامات در توسعه اتومبیلرانی و گردشگری، ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، کاهش تصادفات جاده ای و شهری گفت: با توجه به نقش مؤثر فعالیت های حوزه اتومبیلرانی و استقبال چشمگیر عموم علاقمندان و اقشار مختلف از برنامه ها در تلاشیم پس از این هم شاهد اجرای برنامه های مختلف و متنوع در زمینه آموزش مهارتهای همگانی، نمایشگاه ها و همایش ها، رالی های گردشگری، سافاری، کمپر و کاروانینگ باشیم.

درویشی با اشاره به فرایند رو به رشد و ارتقای سطح برنامه ها اضافه نمود: با توجه به نیازسنجی های انجام شده در سطح کشور، برنامه های حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از لحاظ کیفی و کمی فرایند صعودی داشته است و هر هفته بیش از ده ها برنامه متنوع بنا بر اهداف حوزه اتومبیلرانی و علاقمندی مردم و به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برگزار می شود.

او گفت: راه اندازی کمیته ها و کلوپ های تخصصی و همگانی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سراسر کشور، زمینه مناسبی برای اجرای برنامه های متنوع فراهم می کند که با هدف توسعه اتومبیلرانی و گردشگری و معرفی جاذبه های طبیعی و بومگردی، حفظ آثار فرهنگی تاریخی کشور و رونق صنایع دستی و هنرهای سنتی پیش بینی شده است.

ارائه گزارش عملکرد حوزه اتومبیلرانی از آغاز سال 1400 تا به امروز و ارزیابی برنامه ها، ارائه برنامه های پیشنهادی سه ماهه آخر سال و برنامه های سال 1401، بررسی راهکارهای اجرایی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها از جمله محورهای مورد مذاکره در این جلسه بود که مورد تبادل نظر و هم اندیشی قرار گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 750

به "عملکرد حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید