طراحی لوگو: لوگو و ویژگی های MIUI 13 شیائومی در چند ویدیو لو رفت

به گزارش دنیای ویدئو، شیائومی در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) قرار است جدیدترین پرچم داران خود را معرفی کند. از سوی دیگر، جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت یعنی MIUI 13 هنوز رسما معرفی نشده است و بعضی شایعه ها از احتمال معرفی این نسخه در کنار گوشی های سری شیائومی 12 خبر می دهند. حالا به لطف سایت Xiaomiui، لوگوی این رابط کاربری در کنار بعضی از مشخصات آن لو رفته و باید خاطرنشان کنیم که ویدیوهای مربوط به 3 نمونه از این مشخصه ها هم منتشر شده است.

طراحی لوگو: لوگو و ویژگی های MIUI 13 شیائومی در چند ویدیو لو رفت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

لوگوی MIUI 13

در گزارش سایت Xiaomiui آمده که آن ها حدود یک هفته قبل به لوگوی MIUI 13 دست پیدا نموده اند ولی بعد از تأیید درست بودن، این لوگو را منتشر نموده اند. برخلاف لوگوی MIUI 12 که عدد 12 را به طور انتزاعی نشان داده، لوگوی نسخه تازه این رابط کاربری عدد 13 را به طور واضح نمایش می دهد. بعلاوه بار دیگر رنگ های متنوع و زاویه های تیز برای طراحی این لوگو استفاده شده اند.

ویژگی های فاش شده از MIUI 13

این سایت در کنار افشای لوگوی MIUI 13، 3 ویدیوی مربوط به ویژگی های تازه این نسخه را منتشر نموده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اسکرول بی نهایت

این یکی از ویژگی های اصلی اندروید محسوب می گردد که برای اولین بار قرار است به گوشی های شیائومی راه پیدا کند. به زبان ساده، اگر مثلا 3 صفحه برای رابط کاربری خود ایجاد نموده باشید، حالا بعد از اسکرول کردن صفحه آخر بار دیگر راهی صفحه نخست این رابط کاربری می شوید.

Sidebar

رابط کاربری MIUI 12 همراه با Video Toolbox یا جعبه ابزار ویدیو معرفی گردید و سپس نام آن در نسخه بتا MIUI 12.5 به Smart Toolbox تغییر پیدا کرد. حالا این ویژگی Sidebar نام دارد و در این ویدیو می توانید کارکرد آن را دیدن کنید.

ویجت های کوچک

ویجیت های کوچک یکی دیگر از ویژگی هایی است که همراه با نسخه بتای MIUI 12.5 معرفی گردید ولی حالا قرار است همراه با MIUI 13 به دست کاربران برسد. روی هم رفته این قابلیت یادآور ویجت های موجود در iOS است.

از سوی دیگر، یکی از سایت ها ساعاتی قبل گزارش داده که گوشی های می 10S، می 11، می 11 لایت، می 11 اولترا، میکس 4، ردمی K40، ردمی K40 گیمینگ، ردمی K40 پرو، ردمی K40 پرو پلاس و ردمی نوت 10 پرو ممکن است پیش از سرانجام سال 2021 این نسخه را دریافت نمایند. البته همان طور که احتمالا می دانید، مطابق معمول این آپدیت ابتدا راهی گوشی های کاربران چینی می گردد و در رابطه با عرضه جهانی این نسخه هنوز نمی توانیم صحبت کنیم.

به نظر می رسد شیائومی برای MIUI 13 توجه ویژه ای به ویژگی های ظاهری نشان داده است و به همین دلیل با انیمیشن های مجذوب کننده تر و امکانات شخصی سازی بیشتری روبه رو خواهیم شد. همان طور که گفتیم، این نسخه تازه به احتمال زیاد در کنار گوشی های سری شیائومی 12 معرفی خواهد شد. در رابطه با این گوشی ها هم باید بگوییم که با 3 گوشی سروکار داریم. گویا مدل اولترا از ماژول دوربین دایره ای شکل بسیار بزرگی بهره می برد. ویژگی های متعددی از این گوشی ها همچنان در هاله ای از ابهام واقع شده است و احتمالا طی روزهای آینده بیشتر مشخصات آن ها فاش خواهد شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 781

به "طراحی لوگو: لوگو و ویژگی های MIUI 13 شیائومی در چند ویدیو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: لوگو و ویژگی های MIUI 13 شیائومی در چند ویدیو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید