لویی اندرسون، کمدین آمریکایی درگذشت

به گزارش دنیای ویدئو، لویی اندرسون کمدین و مجری برنده سه جایزه امی، روز آدینه پس از مدت ها مبارزه با بیماری، در سن 68 سالگی درگذشت.

لویی اندرسون، کمدین آمریکایی درگذشت

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، او که ستاره مجموعه های کمدی همانند بسکتس بود، در لاس وگاس درگذشت. او هفته گذشته برای انجام مراحل درمانی در بیمارستانی واقع در همین شهر بستری شده بود.

اندرسون در شاخه برترین بازیگر مرد مجموعه های کمدی در جوایز امی ساعات پربیننده به عنوان نامزد معرفی گردید و در سال 2016 برای ایفای نقش کریستن بسکتس این جایزه را به خود اختصاص داد.

این کمدین بعلاوه دو جایزه امی ساعات پربیننده روز را برای حضور در مجموعه زندگی با لویی، برنامه ای که از سال 1997 تا 1998 از شبکه فاکس پخش می شد، دریافت کرد.

اندرسون پیش از ورود به کمدی، به عنوان مشاور بچه ها مشغول فعالیت بود. او فعالیت در عرصه کمدی را با کسب مقام نخست رقابت میدوست کمدی در سال 1981 شروع کرد.

اندرسون بعلاوه در فیلم سفر به آمریکا سال 1988 حضور داشت. او بعلاوه در بسیاری از برنامه های کمدی دو دهه اخیر حضور پیدا کرد.

او بعلاوه کتاب خدانگهدار جامبو... سلام دنیای بی رحم که یک کتاب برای یاری به مسائل مرتبط با عزت نفس است را به نگارش درآورد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 798

به "لویی اندرسون، کمدین آمریکایی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لویی اندرسون، کمدین آمریکایی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید