هر آنچه درباره فیلم گشت و گذار در جنگل 2 می دانیم

به گزارش دنیای ویدئو، گشت و گذار در جنگل با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت، بعد از یک سال تأخیر به دلیل همه گیری کرونا در سینماها و اکانت ویژه دیزنی پلاس در دسترس است. داستان این فیلم که با پس زمینه موضوعی پارک دیزنی ساخته شده، به خاتمه رسیده است اما احتمالا آن قدر محبوب است که دنباله ای در پی داشته باشد.

هر آنچه درباره فیلم گشت و گذار در جنگل 2 می دانیم

هشدار: در ادامه متن، احتمال لو رفتن داستان فیلم وجود دارد

فیلم گشت و گذار در جنگل، داستان دکتر لیلی هوتون در سال 1916 را دنبال می کند که از انگلستان به برزیل می رود تا درخت افسانه ای زندگی را پیدا کند که گلبرگ های آن قابلیت التیام دارند. او برای این سفر، فرانک ولف، راهنمای تورهای قایقی را که در آمازون اقامت دارد و گذشته اش در هاله ای از ابهام است، به خدمت می گیرد. این فیلم ماجراجویی همانند مومیایی و دزدان دریایی کارائیب، یکی دیگر از فیلم های دیزنی بر اساس یک پارک موضوعی (تم پارک) است.

گشت و گذار در جنگل داستانی کاملا مستقل دارد اما این بدان معنا نیست که دنباله ای برای آن ساخته نشود (این روزها هر فیلم نوی، پتانسیل داشتن یک دنباله را دارد). با توجه به قدرت بازیگری بلانت و جانسون، احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم حتی بیشتر از حد معمول است.

آیا گشت و گذار در جنگل 2 ساخته خواهد شد؟

به ساخت دنباله فیلم گشت و گذار در جنگل در دیزنی به طور رسمی توجه نشد اما دواین جانسون فاش کرد که در این باره مذاکراتی اجرا شده است. بو فلین تهیه کننده فیلم گفت در حالی که فیلم داستان خود را در آخر به انتها می رساند اما فیلم سازان مسیری را طراحی کرده اند که می تواند به دنیای آینده برود. با توجه به اینکه این فیلم با دزدان دریایی کارائیب مقایسه می شود، مطمئنا دیزنی، همان مفهوم و مضمون فیلم اصلی را در نظر می گیرد و آن را فراتر از پارامترهای خط اصلی داستان، توسعه می دهد.

تاریخ انتشار

فیلم اول به تازگی منتشر شده و دنباله آن هنوز به طور رسمی در دست ساخت نیست. پس گشت وگذار در جنگل 2 در حال حاضر تاریخ اکران ندارد. اگر اولین فیلم از نظر مالی، پیروز باشد و مدیران دیزنی زمان زیادی را برای تصمیم گیری درباره دنباله آن، صرف نکنند، ممکن است قسمت دوم آن در تابستان 2023 در سینماها اکران شود. همچنین احتمال اکران در سال 2024 هم وجود دارد.

بازیگران

اگرچه هنوز بازیگران فیلم تأیید نشده اند اما به احتمال زیاد امیلی بلانت، دواین جانسون و جک وایتهال برای بازی در قسمت دوم باز خواهند گشت. از سوی دیگر، پل جیاماتی ممکن است نقش خود را به نام نیلو نمولاتو، رییس فرانک، تکرار کند. نقش او در قسمت اول به اندازه کافی مهم نبود اما ساخت یک دنباله می تواند فرصت بیشتری به او بدهد.

جزئیات داستان

در انتها فیلم، فرانک و لیلی با آگوئر و شاهزاده یواخیم (یک اشراف زاده آلمانی) که به دلایل کاملا خودخواهانه می خواستند به درخت زندگی دسترسی پیدا کنند، درگیر شدند. در حالی که فرانک خود را قربانی نمود تا آگوئر و یواخیم را به سنگ تبدیل کند، لیلی از آخرین گلبرگ برای التیام فرانک استفاده کرد و او را به زندگی بازگرداند. فرانک از نفرین 400 ساله خود رهایی پیدا کرد و با لیلی به لندن رفت تا زندگی مجدد خود را آغاز کند و در دانشگاه کمبریج به نام استاد، مشغول به کار شد. داستان، بیشتر قسمت های ناتمام فیلم را به انتها رساند اما این احتمال وجود دارد که قسمت دوم بر نفرین دیگری متمرکز باشد که لیلی در هنگام کار متوجه آن می شود یا در حال تحقیق درباره آن است. این موضوع می تواند او، فرانک و برادر مک گرگور را به سمت یک ماجراجویی دیگر روانه کند.

همچنین نفرین فرانک شکسته شده است اما راه های زیادی وجود دارد که این نفرین را بازگرداند و حتما نیازی به بودن او در آمازون نیست. علاوه بر این، گشت وگذار در جنگل برخی از پیش فرض های دزدان دریایی کارائیب را دنبال می کند که یک داستان را انتها داد و داستان نوی را در ادامه آن معرفی کرد. بنابراین به احتمال زیاد نوترین فیلم دیزنی، صفحه دیگری از کتاب خود را ورق بزند و شاهد دنباله آن باشیم. اگر کسی، آگوئر و شاهزاده یوآخیم را به نحوی از درخت آزاد کند، احتمال بازگشت آن ها هم وجود دارد. به احتمال زیاد، گشت و گذار در جنگل 2 به جای پرداخت به شخصیت های قدیمی، داستانی تازه با شخصیت های نو ارائه دهد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 581

به "هر آنچه درباره فیلم گشت و گذار در جنگل 2 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم گشت و گذار در جنگل 2 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید