گرانترین محله های استانبول (تور استانبول ارزان)

به گزارش دنیای ویدئو، استانبول معروف ترین شهر ترکیه است که بین دو قاره آسیا و اروپا جای گرفته است. این کلان شهر زیبا به علت جاذبه های جغرافیایی و توریستی متعدد سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگرانی است که با تهیه بلیط هواپیما استانبول به آن سفر می نمایند.

گرانترین محله های استانبول (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این استقبال موجب شد تا دولت ترکیه با اعطای امتیازات ویژه به مهاجرین، به رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور خود یاری کند. یکی از مهم ترین این امتیازات گرفتن شهروندی ترکیه به وسیله خرید ملک است، پس اگر دوست دارید در محله های گران و لاکچری استانبول ساکن شوید قبل از تهیه پرواز تهران استانبول علی بابا حتما این مقاله را مطالعه کنید.

محله ببک

اگر در پی سکونت در منطقه ای اروپایی در دل آسیا هستید سری به محله ببک بزنید. ببک یکی از لاکچری ترین محله های استانبول است، پس بعید نیست که با خرید ملک در این منطقه یکی از بازیگران سرشناس و یا چهره های شناخته شده ترکیه همسایه تان از آب در بیاید!

نزدیکی به ساحل زیبا، طبیعت سرسبز، دسترسی راحت به خاص ترین مراکز خرید، منظره رویایی و … از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محله اعیان نشین است.

محله بشیکتاش

بی شک محله بشیکتاش جزو خاص ترین، قدیمی ترین و در عین حال گران ترین محله های استانبول است. اگر از لحاظ مالی مسئله ای ندارید و در پی محله ای لوکس با اماکن تاریخی منحصر به فرد، موزه های معروف، مراکز خرید لوکس و ساحل تماشایی هستید، لحظه ای برای سکونت در بشیکتاش تردید نکنید.

این محله که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است همیشه آب و هوایی معتدل و مطبوع دارد، بهار بشیکتاش واقعا تماشای است. کاخ باغچه دولما، ورزشگاه ورزشی بشیکتاش، قلعه های تاریخی، هتل های پنج ستاره لوکس و … از مهم ترین جاذبه های گردشگری بشیکتاش هستند.

محله ماسلاک

با ورود به این محله محو مجتمع ها، برج ها و ویلاهای لوکس ماسلاک خواهید شد. این منطقه که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است برترین مراکز تفریحی، فروشگاهی، دانشگاهی، رستوران ها و … را در خود جای داده است.

استفاده از متریال های با کیفیت در زیرساخت و ضد زلزله بودن از جمله مزایای مهم ملک های این منطقه است. در صورتی که با بلیط هواپیما استانبول به ترکیه سفر می کنید حتما سری به این محله لوکس بزنید.

محله لونت

لونت از دیگر منطقه ها لوکس نشین استانبول و قطب تجاری این شهر بزرگ است. وجود بلندترین برج استانبول، هتل معروف ویندهام گرند، مدرسه بین المللی بریتانیایی در کنار مراکز تجاری مهمی چون کانیون، اوزدیلک پارک، متروسیتی و … نام محله لونت را زبانزد اهالی منطقه نموده است.

در لونت معروف ترین شرکت های بین المللی، دفاتر مرکزی شرکت های مهم، بانک ها و … مشغول به فعالیت هستند. زیرساخت های این محله از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، کلینیک و بیمارستان ها و … در حد عالی است. اگر دغدغه مالی ندارید با رفتن به این محله می توانید در برترین بارها و تفرجگا های آن حسابی خوش بگذرانید.

محله تارابیا

محله تارابیا منطقه ای ساحلی، آرام، خوش آب و هوا، شیک و گران قیمت است. سکونت در منطقه تارابیا برترین انتخاب برای کسانی است که در پی فرار از آلودگی هوا و استرس و … هستند.

اگرچه ترافیک های آخر هفته این محله می تواند کمی کلافه کننده باشد، اما طبیعت بکر و زیبا، مردم خونگرم منطقه، دسترسی آسان به ساحل، خوردن غذاهای دریایی تازه و سالم، امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و … این محله آنقدر ویژه و خاص هستند که برای رزرو بلیط تهران استانبول جهت تماشا این منطقه گران قیمت و مدرن لحظه شماری خواهید کرد.

محله نیشان تاشی

آیا تابحال نام پاریس استانبول به گوشتان خورده است؟ نیشان تاشی محله ای قدیمی اما مدرن است که به علت حضور کالج های فشن و مد، مراکز معروف طراحی لباس، برندهای لوکس، مراکز خرید متعدد و … در میان اهالی استانبول به این نام شناخته شده است.

هالاسکارگازی، محله مشروطیت، محله تشویقیه جزو معروف ترین محله های نیشانتاشی هستند. قدم زدن روی سنگفرش های خیابان ابدی ایپیکچی، لذت صرف غذا و میان وعده در کافه ها و رستوران های لاکچری، خرید از بوتیک های مختلف و … لذت سکونت در این محله را دو چندان می نماید.

محله اورتاکوی

اورتاکوی دیگر محله لاکچری استانبول است که بسیاری از ثروتمندان و مشاهیر ترکیه در آن سکونت دارند. یکی از معروف ترین میدان های استانبول در این محله قرار گرفته است.

دور تا دور این میدان پر از مراکز خرید، بار، کافه و رستوران های شیک و لوکس است. اورتاکوی جزو محله های شلوغ استانبول است که در شب جنب و جوش خاصی دارد، این محله مجذوب کننده مکان مناسبی جهت شکم گردی های خیابانی است.

محله کادیکوی

کادیکوی در قسمت آسیایی ترکیه جای گرفته است، این محله پر جنب و جوش اما لاکچری، طولانی ترین ساحل استانبول را دارد. دسترسی به محله کادیکوی بسیار آسان و راحت است.

در این محله اولین مسجد شهر، کلیسای قرن پنجمی، موزه معروف فلورانس نایتنگل، صومعه های تاریخی و … قرار گرفته است. در کادیکوی دستتان برای خرید حسابی باز است؛ زیرا انواع و اقسام بازارها و مراکز خرید اعم از مراکز سنتی مانند، بازارهای هفتگی تا مراکز لوکس و لاکچری در کوچه پس کوچه ها و خیابان های این محله به وفور دیده می شوند.

جمع بندی

استانبول به عنوان یکی از پرجمعیت ترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه محله های متعددی را در خود جای داده است. ما در این مقاله به معرفی برترین و گرانترین محله های این شهر زیبا پرداختیم.

منبع: مجله سفر
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1032

به "گرانترین محله های استانبول (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "گرانترین محله های استانبول (تور استانبول ارزان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین محله های استانبول (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید