تور ارزان آلمان: هشدار مقام های بهداشتی آلمان درباره افزایش چشمگیر آمارهای کرونایی

به گزارش دنیای ویدئو، مقام های بهداشتی در آلمان درباره افزایش چشمگیر آمار مبتلایان ابراز نگرانی نموده و درباره پاییز و زمستانی سخت هشدار داده اند.

تور ارزان آلمان: هشدار مقام های بهداشتی آلمان درباره افزایش چشمگیر آمارهای کرونایی

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان ، فرایند ابتلا به کرونا در آلمان هم با رشد بسیار چشمگیری روبرو شده است.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 24668 مورد نو به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داده که 5096 مورد بیشتر از آدینه هفته گذشته است. به این ترتیب نرخ مبتلایان نو در این کشور به ازای هر 100 هزار نفر در عرض یک هفته به 139.2 افزایش پیدا نموده است.

بر اساس اطلاعات این نهاد آلمانی 121نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

لیف ساندر، از محققان برجسته واکسن در آلمان هم به علت بد شدن شرایط کرونایی خواهان توسعه واکسن های تقویت کننده شده است.

وی درباره شرایط کرونایی پیش رو در پاییز و زمستان ابراز نگرانی نموده و گفت: ما در یک شرایط وخیم و حساس کرونایی قرار داریم. کمپین واکسیناسیون خیلی زود متوقف شده است. بخش های مهمی از جمعیت از جمله بسیاری از افراد مسن هنوز واکسینه نشده اند.

هندریک استریک، رئیس انستیتو ویروس شناسی دانشگاه بن آلمان هم در سخنانی اظهار داشته که متاسفانه آلمان دوباره با عدم آمادگی وارد پاییز و زمستان دیگری می گردد.

با توجه به توسعه ویروس کرونا در آلمان انستیتو رابرت کخ آلمان درباره خطر روزافزون ابتلا به بیماری کووید 19 هشدار داده است. این انستیتو در گزارش هفتگی خود نوشته است: با توجه به نرخ مبتلایان هفتگی احتمال تماس ها با افراد آلوده افزایش می یابد.

اتحادیه پزشکان ماربورگر بوند آلمان هم با توجه به شمار روزافزون ابتلا به کرونا نسبت به ایجاد تنگناهای نو در بیمارستان ها هشدار داده است.

رئیس این انجمن بهداشتی در آلمان در این باره گفته است: من نمی خواهم دوباره تجربه کنم که عمل های جراحی به علت شیوع کرونا به تعویق بیافتد.

گرنوت مارکس، رئیس انجمن مراقبت های ویژه در آلمان هم پیش بینی نموده که در زمستان شرایط پر استرس مشابه سال گذشته برای بخش های مراقبت های ویژه ایجاد گردد.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در آلمان 4553730 نفر به کرونا مبتلا شده و 96062 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 689

به "تور ارزان آلمان: هشدار مقام های بهداشتی آلمان درباره افزایش چشمگیر آمارهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: هشدار مقام های بهداشتی آلمان درباره افزایش چشمگیر آمارهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید