هشدار نسبت به فرایند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشور خبرنگاران

به گزارش دنیای ویدئو، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از فرایند افزایشی شیوع ویروس کرونا در بعضی نقاط کشور اطلاع داد.

هشدار نسبت به فرایند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشور خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی با بیان اینکه فرایند بستری در ارومیه و نقده در استان آذربایجان غربی کماکان صعودی است و امکان قرمز شدن ارومیه طی روز های آینده وجود دارد، گفت: در استان اصفهان فرایند ابتلا در شهرستان های خوانسار، گلپایگان و کاشان کماکان صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد.

رییسی اضافه کرد: در ایلام شهرستان های آبدانان، ایوان، چرداول، دهلران صعودی هستند و احتمال نارنجی شدن آن ها و قرمز شدن دهلران وجود دارد. در استان بوشهر نیز علاوه بر شهر های بوشهر و دیلم، نگران خیزی جدید در گناوه هستیم.

وی با اشاره به شرایط تهران گفت: افزایش تدریجی بستری شدگان در تهران ادامه دارد و شهرستان های فیروزکوه و دماوند صعودی هستند و ممکن است از نارنجی به قرمز افزایش یابند. همچنین احتمال نارنجی شدن شهر پیشوا نیز وجود دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به شرایط استان خوزستان گفت: در خوزستان شهرستان های ایذه و بهبهان صعودی ترین فرایند بستری را دارند و در حال ورود به مرحله قرمز هستند.

وی اضافه کرد: فرایند در شهرستان های ارسنجان، داراب، زرین دشت و مرودشت از استان فارس کماکان صعودی است.

رییسی افزایش مبتلایان در شهرستان های سقز، بانه و بیجار استان کردستان اطلاع داد و گفت: در استان لرستان نیز شهرستان بروجرد فرایند افزایشی دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خاتمه ضمن هشدار به هموطنان در خصوص خیز جدید در بیماری کووید19 گفت: دید و بازدید های نوروزی و سفر، دو عامل قطعی در افزایش شیوع بیماری است و می بایست از این دو عامل شدیدا پرهیز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 392

به "هشدار نسبت به فرایند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشور خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به فرایند افزایشی شیوع کرونا در 26 شهر کشور خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید