واکنش عجیب یک شبکه تلویزیونی به مرگ ملکه انگلیس

به گزارش دنیای ویدئو، درحالی که مرگ الیزابت دوم در 96 سالگی موجی از اندوه را در انگلیس به راه انداخت، در آرژانتین مرگ وی موجبات جشن حتی روی آنتن زنده یکی از شبکه های تلویزیونی را فراهم کرد.

واکنش عجیب یک شبکه تلویزیونی به مرگ ملکه انگلیس

به گزارش خبرنگاران، درگذشت الیزابت دوم بر خلاف اندوه و ماتمی که در انگلیس برجای گذاشته، در آرژانتین و به طور تعیین در یک برنامه زنده تلویزیونی، موجبات جشن و بزم را فراهم کرد.

سانتیاگو کوئنو، مجری برنامه Uno más uno tres شبکه تلویزیونی کانال 22 آرژانتین، پس از آگاه شدن از مرگ ملکه الیزابت، مقابل دوربین زنده تلویزیون، به جشن و پایکوبی پرداخت.

وی در همین حین گفت: پیردختر مرد ... یک بار برای همواره؛ دست و تشویق بلند برای شیطان که او را با خودش به جهنم برد. او دیگر زنده نیست. قول می دهم جشن بگیریم و همین کار را هم می کنیم. خاتمه یک نفر به حق، مُرد.

این مجری تلویزیونی در ادامه نیز با الفاظی رکیک، به تاج و تخت پادشاهی انگلیس تاخت و خانواده ملکه انگلیس را کثیف، راهزن، سارق و نسل کش نامید.

روز گذشته کاخ باکینگهام در بیانیه ای مرگ الیزابت دوم ملکه انگلیس را در سن 96 سالگی تایید کرد. شبکه خبری سی ان ان نیز گزارش کرد که شاهزاده چارلز 73 ساله پسر ارشد ملکه انگلیس بلافاصله بعد از مرگ مادرش پادشاه انگلیس شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 964

به "واکنش عجیب یک شبکه تلویزیونی به مرگ ملکه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب یک شبکه تلویزیونی به مرگ ملکه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید