پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد

به گزارش دنیای ویدئو، تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد در صحن علنی هفته آینده مجلس برای شرح درباره شرایط بورس اطلاع داد.

پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد

سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 3 قانون اساسی، گفت: ارتباط تجاری و مالی با همسایگان مرزی امری لازم است و برای توسعه کشور، ارتباط با سایر کشورها از جمله نیازهای مالی ایران محسوب می گردد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن اینکه باید در فرایند واردات و صادرات تسهیل سازی گردد، انتظار می رود که به مسائل مالی داخلی کشور از جمله بحث بورس توجه جدی صورت گیرد در واقع بورس تبدیل به کوره پول سوزی شده است و اموال مردم از بین رفته است.

وی ادامه داد: بعلاوه کنترل افزایش قیمت ها نیازمند تحرک ویژه از سوی تیم مالی دولت است چرا که در حال حاضر بدون توجه به مکانیزمی قیمت پراید به 180 میلیون تومان رسیده است و زندگی مردم برای تامین نیازهای اولیه تحت فشار قرار گرفته است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی گفت: رسیدگی به بورس یکی از درخواست های مردم ایران است و هفته آینده در جلسه علنی مجلس وزیر اقتصاد توضیحاتی خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 704

به "پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید