چگونه به سرعت از شر بازوهای شل و آویخته خلاص شوید

به گزارش دنیای ویدئو، اغلب مقابله با بازوهای شل و آویخته برای زنان و بعلاوه مردان کار بسیار سختی است. هنگامی که برای دیگران دست تکان می دهید، این بازوها از یک سو به سوی دیگر حرکت می نمایند. در این مقاله نکاتی معرفی می شوند که به شما در

چگونه به سرعت از شر بازوهای شل و آویخته خلاص شوید

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع:راسخون

اغلب مقابله با بازوهای شل و آویخته برای زنان و بعلاوه مردان کار بسیار سختی است. هنگامی که برای دیگران دست تکان می دهید، این بازوها از یک سو به سوی دیگر حرکت می نمایند. در این مقاله نکاتی معرفی می شوند که به شما در چگونگی خلاص شدن سریع از شر بازوهای شل و آویخته یاری می نمایند.

اغلب دیده می گردد که مقابله با گوشتهای شل و آویزان کار سختی است. با این حال، نبایستی این گونه باشد. تعداد خانمهایی که با بازوهای شل و آویزان دست به گریبانند بیشتر از تعداد مردان است. علل مختلفی برای آن وجود دارد. متداول ترین علت این مشکل برای زنان این است که آنها اغلب از بازوهای خود به درستی و به طور ایده آل کار نمی کشند. تناسب اندام کلی هم به منظور برخورداری از بازوهای خوش ترکیب و زیبا مؤثر است. اولین قدمی که بایستی بردارید انجام چند تمرین ورزشی ویژه است. همراه با ورزش شما بعلاوه بایستی اندازه کالری مصرفی خود را تحت کنترل قرار دهید. شما مجبور خواهید بود که کالری های کمتری از آنچه در واقع می سوزانید، مصرف کنید. این کار ممکن است نتایج فوری را عاید شما نسازد؛ با این حال در دراز مدت مفید خواهد بود. اگر اندازه کالری های مصرفی خود را کاهش دهید، قادر خواهید بود بازوهایی قوی و سفت و هم بدنی خوش اندام داشته باشید.

تقویت و سفت کردن بازوها

ورزش

شما مجبور خواهید بود که به مدت حداقل 5 روز از هفته را به تمرینات قلبی عروقی بپردازید.

به منظور خلاصی از بازوهای شل و آویخته بایستی چربی کلی موجود در بدن خود را کاهش دهید.

شما می توانید چند تمرین مختلف قلبی عروقی را به طور متناوب انجام دهید.

یک روز به پیاده روی سریع بروید، روز دیگر شنا را برگزینید و همینطور تا آخر.

انجام تمرینات تقویتی جلو بازو و پشت بازو می تواند به سفت شدن بازوها یاری کند. بعضی از تمرینات، شنای روی زمین، بارفیکس، دیپ پایین آمدن پشت بازو، کشش سیم و غیره را شامل می شوند.

بعلاوه می توانید بعضی از تمرینات پشت بازو را با استفاده از وزنه انجام دهید؛ با این حال استفاده از وزنه اجباری نمی باشد.

تمرینات کششی پشت بازو وجود دارد که به خوبی بر روی بازوها کار می نمایند.

بعلاوه تمرینات استقامتی با طناب وجود دارند که برای کل بدن مفید می باشند.

بهتر است تمریناتی را برگزینید که برایتان جالب بوده و به آنها علاقه دارید. با این حال به خاطر داشته باشید که بایستی در سعی و کوشش خود ثابت قدم بوده و بر این تصور باطل غلبه کنید که چربی نمی تواند یک روزه از بین برود.

رژیم غذایی

پس از تمرینات ورزشی، نوبت به رژیم غذایی می رسد. چندین نکته و برنامه رژیم غذایی وجود داشته که می توانید از آنها بهره ببرید.

بایستی مصرف تمام مواد غذایی که موجب چاق شدن تان می شوند را کاهش دهید.

هر زمان که قصد خوردن چیزی چاق نماینده را دارید، بایستی از خود بپرسید که آیا بازوهای شما را آویخته تر می سازد یا خیر.

بعلاوه بایستی اندازه کالری های مصرفی خود در یک روز را محاسبه کنید.

مهمترین قدم این است که مصرف فست فودها را به طور کلی برای حداقل یک دوره 12 هفته ای ترک کنید. آنگاه نتایج آن محسوس خواهد بود.

غذاهای سالم و کم چرب را در فواصل کوتاه مصرف کنید.

از مصرف تمام مواد غذایی ناسالم، چرب و روغنی خودداری کنید.

به راحتی می توانید بازوهای خود را در خانه تقویت و سفت کنید به این علت که این امکان وجود دارد که بتوانید در باشگاه ورزش کنید اما مراقبت و توجه به رژیم غذایی خود تنها در خانه اتفاق می افتد. می توانید تمام این تمریناتی که با استفاده از دمبل انجام می شوند را در خانه هم انجام دهید. بجای استفاده از دمبل، می توانید از قوطی و بطری های سنگین بهره ببرید. در آخر بایستی گفت که این تصمیم شما است که دارای اهمیت است. این چیزی است که به شما در خلاص شدن سریع از شر بازوهای شل و آویزان یاری خواهد نمود.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً جنبه آموزشی داشته و نبایستی به منظور جایگزین توصیه های پزشک متخصص در نظر گرفته گردد.

منبع: راسخون
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 669

به "چگونه به سرعت از شر بازوهای شل و آویخته خلاص شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به سرعت از شر بازوهای شل و آویخته خلاص شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید