گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد

به گزارش دنیای ویدئو، از ماه دسامبر، گوگل مپس هنگام جستجوی مسیرهای حمل و نقل عمومی ، نمایش اسکوتر و ایستگاه های دوچرخه را آغاز کرد. این ویژگی سپس در ماه مارس به 80 شهر توسعه یافت و این امر باعث شد تا مردم محلی و گردشگران به راحتی بتوانند ببینند برای سریعتر رسیدن به مقصد چه باید نمایند. اکنون مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری بیش از گذشته معین شده است.

گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون گوگل با شرکت های کرایه دوچرخه و اسکوتر قراردادی را امضا نموده که بر اساس آن می توان هنگام آنالیز مسیرهای دوچرخه و اسکوتر ترکیبی از مسیرهای اسکوتر و دوچرخه را به کاربران دریافت کرد.

حتی اکنون برای کاربران سرویس دریافت دوچرخه lime یک برگه اختصاصی در پایین صفحه ظاهر می گردد. این گزینه زمان و مسافت کلی سفر را و مدت زمان پیاده روی یا طی کردن مسیر با اسکوتر یا دوچرخه را معین کند. این سرویس حتی هزینه های سفر را معین می نماید.

گزینه ها در موارد مرتبط با مسیرهای پیاده روی کمی جزئی تر است ، زیرا یک برنامه به طور مستقیم روی نقشه به رنگ خاکستری نشان داده می گردد. با ضربه زدن روی آن ، اطلاعات کاملی مرتبط با مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روی نشان داده می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1008

به "گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید