30 مدل کابینت مشکی مات در آشپزخانه های لوکس و امروزی

به گزارش دنیای ویدئو، استفاده از کابینت مشکی مات در دکوراسیون های مدرن و امروزی، روز به روز هواداران بیشتری در سرتاسر جهان پیدا می نماید و عجیب نیست اگر بگوییم که تا آینده ای نزدیک، کابینت های مشکی تبدیل به مد روز در طراحی آشپزخانه ها می شوند. همانطور که می دانید بسیاری از خانه دارها وقتی نوبت به انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه می رسد، اولین انتخاب شان، رنگ سفید است. آشپزخانه تماما سفید، یک گزینه کلاسیک برای آشپزخانه های کلاسیک محسوب می گردد. اما اگر شما هم جزء آن دسته ای هستید که هیچ چیز را با رنگ های تیره، و علی الخصوص رنگ مشکی عوض نمی کنید، پس بهتر است شجاعت بخرج داده و یکی از تاثیر گذارترین مکان های خانه را با غیرمنتظره ترین رنگ تزیین کنید.

30 مدل کابینت مشکی مات در آشپزخانه های لوکس و امروزی

کابینت های مشکی می توانند حتی بیشتر از کابینت های سفید و رنگ روشن در دکوراسیون بدرخشند، البته اگر در انتخاب ترکیب رنگ مناسب آشپزخانه در کنار کابینت مشکی مات، موضوعی درست عمل کنید. در حقیقت بهتر است قبل از اینکه آغاز به کار کنید، ترکیب رنگ مناسبی که با کابینت های مشکی بخوبی ست شوند را انتخاب کنید. اگر این ترکیب رنگ درست انجام گردد، در سرانجام صاحب آشپزخانه ای خواهید شد که همگان را شیفته و محصور خود خواهد نمود. در این پست با آشپزخانه های بسیار زیبایی روبرو خواهید شد که علاوه برا کابینت های مشکی، رنگ های مناسبی هم در کنار کابینت ها استفاده نموده اند که باعث می گردد آشپزخانه در عین سادگی بسیار لوکس و فاخر دیده گردد.

مسلما یکی از امن ترین و کارآمدترین ترکیب رنگ در کنار کابینت مشکی مات آشپزخانه، استفاه از دیوارهای سفید و بعلاوه صفحه روکابینتی سفید است. همانطور که درشکل های زیر مشاهده می کنید، پوشاندن دیوارها با کاشی های سفید براق با ایجاد تعادل در فضای کوچک آشپزخانه باعث می گردد، هر چیزی به میزان کافی خودنمایی کند. در چنین آشپزخانه هایی همانقدر که توجه به سمت کابینت های شیک آشپزخانه می رود، دیوار کاشی کاری شده هم جلب توجه می نماید. برای تاثیر گذاری بیشتر این اثر، می توانید یک عنصر لوکس دیگر هم به دکوراسیون اضافه کنید. سنگ روکابینتی مرمر، کوارتز یا سنگ کورین نمایی فوق العاده لوکس به آشپزخانه تان می دهد. همانطور که پیش تر گفتم، با وجود تمی سیاه و سفید، همه چیز در آشپزخانه چشم گیر دیده می گردد.

رنگ قهوه ای اگر بوسیله چوب طبیعی به دکوراسیون آشپزخانه مشکی اضافه گردد، ترکیب بسیار مناسبی بوجود می آورد. برترین روش برای انجام این کار هم اضافه کردن قفسه یا شلف چوبی در دل کابینت های مشکی است. البته احتیاجی نیست تعداد قفسه ها را زیاد در نظر بگیرید. حتی یک یا دو عدد شلف باز چوبی مانند آنچه در شکل های زیر مشاهده می کنید، می توانید ظاهر آشپزخانه را به کل تغییر دهد. بعلاوه کفپوش یا پارکت چوبی هم برای آشپزخانه های مشکی برترین انتخاب است. اگر آشپزخانه تان جزیره ایست، می توانید صفحه روی جزیره را هم از چوب انتخاب کنید.

دیوار بین کابینت یکی از قسمت های مهم برای تزیین است، این موضوع وقتی از کابینت مشکی مات استفاده می کنیم، اهمیتی دوچندان می یابد. استفاده از کاشی های مربعی یا مستطیلی ریز یا میانه در الگوهای فلس ماهی یا جناقی خیلی خوب با کابینت های ست می گردد، اما کاشی های جئومتریک یا هندسی چند ضلعی برای ایجاد ظاهری کاملا متفاوت و شاخص برترین گزینه است. شاید فکر کنید کاشی های هندسی با کابینت های مشکی مات همخوانی نداشته باشد، این موضوع زمانی صحت دارد که رنگ کاشی ها متضاد با کابینت انتخاب شوند. برای اطمینان بیشر می توانید از کاشی های هندسی تیره یا سیاه و سفید بهره ببرید تا هماهنگی دیزاین آشپزخانه بخوبی حفظ گردد.

اگر منزل و بعلاوه آشپزخانه تان نورگیری خوبی دارد، طوریکه در طول روز، فضای داخل خانه بدون احتیاج به لامپ، کاملا روشن است، پیشنهاد می کنم سراغ طرح تمام مشکی بروید. منظور از تمام مشکی این است که حتی دیوارهای آشپزخانه و دیوار بین کابینت ها هم مشکی باشند. اگر کاشی ها مشکی انتخاب شوند، باید رنگ دوغاب بین کاشی ها حتما روشن باشد تا الگوی کاشی ها بچشم دیده شوند، اگر از دوغاب تیره بهره ببرید، کاشی ها بکل از دید محو خواهند شد. بعلاوه از آنجایی که همه چیز مشکی است، هر چیزی که در کنار کابینت مشکی مات قرار بگیرد، سریعا خودنمایی می نماید. در چنین شرایطی برترین فرصت برای استفاده از دستگیره های فلزی یا متالیک فراهم شده است. اگر دستگیره های کابینت برنگ متالیک کروم یا طلایی انتخاب شوند، آشپزخانه ظاهری لوکس تر خواهد داشت. بعلاوه سنگ روکابینتی سفید برای ایجاد تضاد، انتخابی ضروری است.

استفاده از کابینت های دو رنگ که پیش تر در سایت اتاق مورد بحث نهاده شد یک گزینه عالی دیگر برای استفاده از کابینت مشکی مات در آشپزخانه است. با این روش هم زیبایی کابینت های مشکی را خواهید داشت و هم آشپزخانه تان، اگر خیلی کوچک است، بیش از حد دلگیر و گرفته دیده نمی گردد. موضوع دیگر این که کابینت های مشکی بخاطر خنثی بودن، زمینه ای عالی برای درخشش دستگیرهای کابینت فراهم می نمایند. پس در انتخاب دستگیره های کابینت، هوشمندانه عمل کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 624

به "30 مدل کابینت مشکی مات در آشپزخانه های لوکس و امروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "30 مدل کابینت مشکی مات در آشپزخانه های لوکس و امروزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل کابینت مشکی مات در آشپزخانه های لوکس و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید