آخرین فرصت جبران برای یاران خلیل زاده

به گزارش دنیای ویدئو، تیم الریان قطر با آخرین فرصتش برای جبران امتیازهای از دست رفته و حفظ شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا روبرو است.

آخرین فرصت جبران برای یاران خلیل زاده

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروزش (آدینه) نوشت: تیم الریان برای حفظ شانس صعود آسیایی نیازمند پیروزی برابر الوحده امارات در استادیوم فاتوردای شهر گوای هند دارد. الریان پس از کسب تساوی در نخستین بازی اش برابر گوا در 2 بازی با پرسپولیس و الوحده شکست را پذیرا شد و با یک امتیاز قعرنشین جدول رده بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیاست.

بر اساس این گزارش، یاران شجاع خلیل زاده در صورت پیروزی در ملاقات امروز و سپس شکست دادن گوای هند در دوشنبه آینده در آخرین بازی به مصاف پرسپولیس صدرنشین می رود و امیدوار به صعود خواهد بود. امشب الریان هیچ جایگزینی برای پیروزی ندارد. این تیم در بازی قبلی اش برابر الوحده ابتدا 2 بر صفر پیش افتاد اما با بعضی اشتباه ها در نهایت 3 بر 2 مغلوب شد.

تیم های الریان و الوحده در چارچوب گروه E لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 امشب برابر هم قرار می گیرند. در دومین بازی امشب این گروه از ساعت 21:30 پرسپولیس با گوای هند رقابت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 443

به "آخرین فرصت جبران برای یاران خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت جبران برای یاران خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید