آذری: اگر فدراسیون قرار بود پنجره مان را باز کند، چرا آن را بست؟، بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ماست

به گزارش دنیای ویدئو، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، بازیکنان این تیم از شکست مقابل استقلال درس بزرگی بگیرند.

آذری: اگر فدراسیون قرار بود پنجره مان را باز کند، چرا آن را بست؟، بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ماست

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید آذری پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل استقلال گفت: به تیمی که بازی خوب می نماید، امتیاز نمی دهند. به آن تیمی که دقت و تمرکز بیشتری دارد و توپ هایش را به گل تبدیل می نماید، امتیاز می دهند. بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ما می گردد که از فرصت هایی که به دست می آورند. استفاده نمایند. همانند بازی با پرسپولیس ما هدیه ای را که برای خودمان فرستاده بودیم، پس فرستادیم و با دقت لازم بازی نکردیم.

وی ادامه داد: زمانی که بازی به سمت حوادث می رود ممکن است که یک پنالتی پیش بیاید. فکر می کنم کمترین حق فولاد یک امتیاز بود، ولی نتوانستیم حداقل امتیاز را بگیریم. به بازیکنان استقلال هم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه لیگ فولاد فرایند خوبش را طی کند. از بچه ها و نکونام تشکر می کنم. ما همه کوشش مان را برای پیروزی کردیم، ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره داوری بازی استقلال - فولاد خوزستان گفت: اجازه دهید که کارشناسان درباره داوری صحبت نمایند. فکر نمی کنم که ما این اجازه را به خودمان بدهیم که درباره هر صحنه ای اظهارنظر کنیم. تیم ما باخته است و باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم و بیشتر کار کنیم که اگر چنین شرایطی پیش آمد طوری بازی کنیم که در سرانجام بازی با هر اشتباهی بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

آذری درباره پنجره بسته فولاد در نقل وانتقالات گفت: ما سال گذشته در نیم فصل دوم توانستیم نقل وانتقالات خوبی داشته باشیم، ولی سال جاری با توجه به محدودیتی که داریم، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و بعید است که بتوانیم تا 28 اسفند و سرانجام فصل نقل وانتقالات، پنجره مان را باز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پنجره بسته فولاد در آسیا برای این تیم مشکل ساز نخواهد بود و آیا با فدراسیون رایزنی نموده اند که کمکی در این خصوص انجام دهند، اظهار داشت: همین فدراسیون و کمیته معین شرایط پنجره ما را بسته است و ما مجبور شدیم به سمت CAS برویم. اگر قرار بود که پنجره مان را خود اینها باز نمایند، چرا بستند؟! ما تمام مستندات مان تکمیل بود، ولی کمیته معین شرایط پنجره مان را بست. اگر کوششی هم بنمایند ما ممنون می شویم، ولی مجبوریم با همین شرایط در پلی آف آسیا بازی کنیم و اگر صعود هم کنیم با همین تیم ادامه خواهیم داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 399

به "آذری: اگر فدراسیون قرار بود پنجره مان را باز کند، چرا آن را بست؟، بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: اگر فدراسیون قرار بود پنجره مان را باز کند، چرا آن را بست؟، بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید