آشنایی با لوازم خانه و آشپزخانه جذاب و کاربردی، جدید و شیک

به گزارش دنیای ویدئو، رپرتاژ آگهی - شما چه تعداد لیوان ماگ در آشپزخانه خود دارید؟ امروزه لوازم و ظروف آشپزخانه از نظر طراحی و ساختار تغییرات بسیار زیادی نموده اند، ظروف و لوازم آشپزخانه که در اشکالی فانتزی و زیبا فراوری می شوند، مورد پسند افراد بسیاری قرار گرفته اند. لیوان ماگ نیز یکی از جذاب ترین انواع ظروف خانه و آشپزخانه است که در هر خانه ای حداقل دو عدد از آن پیدا می گردد. در عصر حاضر برای تغییر سبک چیدمان آشپزخانه احتیاج به هزینه های گزاف نیست، حتی یک لیوان ماگ هم می تواند ظاهری جدید و زیبا به آشپزخانه ببخشد. بنابراین اگر می خواهید با کاربردی ترین لوازم خانه و آشپزخانه آشنا شوید، ادامه مطلب را با دقت بخوانید!

آشنایی با لوازم خانه و آشپزخانه جذاب و کاربردی، جدید و شیک

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خرید لوازم خانه و آشپزخانه، حساس و مهم

لوازم خانه و آشپزخانه بخش مهمی از تجهیزات مورد احتیاج در منازل هستند که نباید خرید آن ها را سرسری و بی اهمیت دانست. هریک از لوازم خانه و آشپزخانه می توانند بر زیبایی کلی آشپزخانه موثر باشند، به طور مثال اگر کانتر یا اُپن آشپزخانه شما یک کنج طبقاتی داشته باشد می توانید آن را با لیوان ماگ پر کنید و هر بار یکی از آن ها را بهره ببرید. افزون بر این استفاده از ظروف غذاخوری جذاب و زیبا اعم از لیوان ماگ، قاشق و چنگال و … اشتهای افراد را تحریک نموده و موجب راضیی اهالی منزل نیز می گردد.

لیوان ماگ، فانتزی ترین وسیله آشپزخانه

کاربرد تمامی لیوان ها برای مصارفی مثل نوشیدن آب، چای، قهوه یا آبمیوه است، اما لیوان ماگ یک لیوان معمولی نیست. لیوان ماگ که از جنس استیل، چوب، سرامیک، چینی و پیرکس فراوری می گردد کاربردی تزئیناتی نیز دارد. وجود یک لیوان ماگ بر روی سفره یا روی یک عکس تبلیغاتی تاثیر بسزایی در زیبایی سفره و عکس ها خواهد داشت.

لیوان ماگ تنوع بالایی دارند و در انواع مختلف مخصوص نوشیدنی های سرد یا نوشیدنی های گرم فراوری می شوند، اما یکی از پر طرفدارترین انواع ماگ ها، لیوان حرارتی نام دارد. لیوان ماگ حرارتی قابلیت خاصی دارد که در حالت عادی سفید و ساده است، اما زمانی که آب جوش یا یک مایع داغ را درون ماگ بریزید تصویر خاصی را نمایش می دهد. به همین جهت لیوان ماگ حرارتی وسیله بسیار خوبی برای هدیه دادن نیز هست، زیرا می توان عکس های دلخواه را هم بر روی آن چاپ کرد. البته به طور کلی کلیه انواع ماگ ها که از جذابیت بالایی برخوردارند برای هدیه دادن مناسب هستند و افراد از دیدن آن ها ذوق زده خواهند شد.

ارگانایزر چیست و چه کاربردی دارد؟

ارگانایزرها که از جدیدترین و کاربردی ترین لوازم و تجهیزات خانه و آشپزخانه هستند، تنوع بالا و البته هواداران زیادی هم دارند. ارگانایزر در واقع به سبدها و کاورهای پارچه ای، حصیری، چوبی، فلزی و … گفته می شوند که برای نظم دهی به البسه، ظروف و سایر لوازم مورد استفاده قرار می گیرند. ارگانایزر که مجموعه عریض و طویلی را شامل می شوند، برای نظم دادن و استفاده بهینه از فضای کابینت ها و کمدهای کوچک خانه های امروزی بسیار موثر هستند. به همین جهت فراوری کنندگان ارگانایزر را در انواع و اقسام مدل و طرح طراحی و فراوری نموده اند، تا جایی که حتی برای کفش هم می توانید از این تقسیم کننده ها بهره ببرید. نکته مهم وجالب توجه هم این است که ارگانایزرها نسبت به کاربری که دارند با قیمت بسیار پایینی هم به فروش می رسند.

استندهای نظم دهنده لوازم آرایشی، تقسیم کننده لباس، کیف، کفش، باکس های 4 یا 5 عددی البسه و…. همگی از انواع مختلف ارگانایزر هستند که برای هر خانه ای ضروری محسوب می شوند. بنابراین اگر تا به امروز برای خود هیچ ارگانایزری خریداری ننموده اید تنوع بالای آن را ببینید و با خرید آن خودتان را راضی کنید؛ چراکه همه افراد از نظم داشتن لوازم و تمیز بودن منزل خود لذت می برند.

شلف دیواری، زیبا و مقرون به صرفه

یکی از بهترین لوازم که می توان از آن برای ساخت یک دکور جذاب در آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد، شلف دیواری است. شلف دیواری از جنس pvc و در طرح های مختلفی فراوری می گردد، به همین جهت یکی از پر طرفدارترین لوازم خانه و آشپزخانه به شمار می رود. از شلف دیواری برای چیدن لیوان ماگ، بانکه های حبوبات و … می توان استفاده کرد و ظاهری جذاب به دکور آشپزخانه بخشید. شلف های دیواری قیمت بسیار مناسبی دارند و به صورت سفید یا رنگی نیز فراوری می شوند. البته ناگفته نماند که شلف های دیواری از جنس فلز نیز طراحی و فراوری می شوند که برای استفاده در حمام یا آشپزخانه بسیار مناسب هستند.

به طور مثال با نصب یک ست شلف دیواری در اتاق کودک خود و چیدن چند عروسک می توان کنجی از دیوار اتاق کودک را زیبا و جذاب نمود تا کودک از گذراندن وقت در اتاق خود لذت ببرد. بنابراین با قاطعیت می توان گفت که حداقل یک عدد شلف دیواری برای هر خانه ای احتیاج است، تا دکوری زیبا و مدرن برای منازل بسازد، برای خرید شلف می بایست رنگ دکوراسیون خود را در نظر بگیرید تا شلف را متناسب با آن خریداری کنید.

میز پذیرایی خود را جذاب بچینید!

در خانه های امروزی عموماً برای پذیرایی از مهمان در یک عصر زیبای زمستانی میز تنقلات و عصرانه چیده می گردد. به طور معمول روی یک میز لوازم زیادی اعم از ظرف میوه، چای و شیرینی و تنقلات وجود دارد که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی به چیدمان میز می بخشند. برای آنکه زیبایی میز خود را کامل کنید، کافی است یک یا دو عدد جاشمعی با شمع مخصوص را بر روی میز قرار دهید و با روشن کردن شمع گرما و جذابیت را به میز خود ببخشید.

البته یکی از مدرن ترین چیدمان های امروزی استفاده از جا شمعی های وارمری و قرار دادن قوری بر روی شمع وارمر است. وجود قوری چای کنار میز عصرانه یا صبحانه بسیار زیبا بوده و موجب می گردد که نظر مهمان ها نیز به میز جلب گردد. بنابراین اگر بخواهید هنر خود را به مهمان های خود نشان دهید به راحتی می توانید با انتخاب لوازم خانه و آشپزخانه مناسب این کار را انجام دهید.

مدرن ترین لوازم خانه و آشپزخانه را از خانه ما بخرید!

به طور قطع یافتن یک فروشگاه که مجموعه کاملی از لوازم خانه و آشپزخانه اعم از لیوان ماگ، جاشمعی، شلف دیواری، ارگانایزرها و …. را در ویترین خود داشته باشد با وجود اینترنت کار سختی نیست. چه بسا خرید اینترنتی در حال حاضر بهتر از خرید حضوری خواهد بود؛ چراکه حضور در اجتماعات و محافل گوناگون خطر ابتلا به کرونا را در افراد افزایش می دهد. بنابراین بهتر است از بستر وسیع و گسترده ای که اینترنت فراهم نموده استفاده ی مناسب را داشته باشید.

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که تمامی لوازم خانه و آشپزخانه را در ویترین مجازی خود ارائه می نماید، خانه ما نام دارد. خانه ما نام فروشگاهی که است که پس از تجربه سال ها فروش حضوری به بستر اینترنت آمده و مجموعه کاملی از لوازم خانه و آشپزخانه مدرن و زیبا را به مشتریان خود عرضه می نماید. با خرید از فروشگاه اینترنتی خانه ما می توانید لوازم خود را به وسیله پست و بدون دغدغه درب منزل خود تحویل بگیرید. از آنجا که در فروشگاه اینترنتی خانه ما انواع مختلف، سینی های مدرن، بطری، لیوان ماگ و… در تنوع مدل و رنگ مختلف وجود دارد، خانه ما را دنیای جامع و کاملی از لوازم خانه و آشپزخانه می دانند.

کلام آخر

برای خرید اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه فروشگاه خانه ما (https://khaneyehma.ir)را انتخاب کنید تا کسی نتواند سر شما کلاه بگذارد! خانه ما فروشگاه کامل و مجهزی است که بستری امن را برای خرید اینترنتی فراهم نموده و محصولات را با قیمت واقعی به فروش می رساند. بنابراین اگر می خواهید کالاهای اصل و باکیفیت را با قیمت واقعی بخرید، بدون تعلل خانه ما را انتخاب کنید….

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 245

به "آشنایی با لوازم خانه و آشپزخانه جذاب و کاربردی، جدید و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با لوازم خانه و آشپزخانه جذاب و کاربردی، جدید و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید