هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای؛هتلی 4 ستاره با معماری آرامش بخش

به گزارش دنیای ویدئو، Regal International East Asia به دلیل موقعیت خوب و قرار دریافت در نزدیکی مراکز خرید و تفریح، رستوران ها و پارک های متعدد شانگهای انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در شانگهای به شمار می رود. همچنین یکی از مزیت های دیگر این هتل دسترسی آسان به ایستگاه مترو است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای شانگهای چین را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل رگال اینترنشنال ایست آسیا از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای؛هتلی 4 ستاره با معماری آرامش بخش

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات و انبار چمدان نیز از امکانات هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا محسوب می گردد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

این هتل دارای 320 اتاق مجهز و مدرن است و امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، میز کار، چای و قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، مبل، سیستم تهویه مطبوع، حمام دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی را برای آسایش میهمانان در نظر گرفته است.

سبک معماری خاصی که در اتاق ها وجود دارد، آرامش بی نظیری را به میهمانان القا می نماید. Regal International East Asia دارای انواع اتاق های خانوادگی، دولوکس، سوئیت دولوکس با چشم انداز بسیار زیبا و سوئیت های امپریال است که می توانید متناسب با احتیاج خود و خانواده یکی از اتاق ها را رزرو کرده و اقامتی بسیار دلنشین در این هتل داشته باشید.

امکانات رستوران هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

این هتل دارای رستوران ها و کافه های متناسب با انواع متفاوت سلیقه ها است که آماده ارائه انواع غذا های بین المللی و چینی و انواع نوشیدنی ها است.

رستوران فراگرانس: این رستوران با معماری بسیار زیبا و شیک انواع غذا های لذیذ چینی را سرو می نماید.

کافی شاپ آزور با محیطی بسیار زیبا و سر سبز محلی مناسب برای نوشیدن چای عصرانه است.

کافی شاپ کالیفرنیا انواع غذا های غربی و آسیایی را سرو می نماید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. آرایشگاه، مغازه خرید لوازم آرایش، استخر سر پوشیده و سونا نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

بیلیارد، میز تنیس، مینی گلف و بولینگ از جمله امکانات تفریحی هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه های خوبی هستند و با پرداخت هزینه اضافه می توانید از آن ها بهره ببرید. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

این هتل شامل خدماتی مانند اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

قیمت مناسب

تمیزی هتل و امکانات لوکس

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا مرکز بین المللی تنیس شانگهای: 190 متر

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا مترو شهر: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا کلیسای جامع سنت ایگناتیوس شانگهای: 2 کیلومتر

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا موزه حشره شناسی شانگهای: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا معبد جینگ آن: 2.9 کیلومتر

فاصله هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای تا باغ یو: 7.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 166

به "هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای؛هتلی 4 ستاره با معماری آرامش بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای؛هتلی 4 ستاره با معماری آرامش بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید