اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: برای اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان آمادگی کامل داریم.

اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان

منوچهر فلاح در تشریح جزییات این خبر گفت: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری از روز 23 مهرماه آغاز شده و متقاضیان مشمول پس از مراجعه به سایت goc.nigc.ir یا سایت شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir گزینه بهینه سازی موتورخانه و ثبت نام، می توانند بطور کامل و به هزینه شرکت ملی گاز ایران از مزایای بهینه سازی و اصلاح موتورخانه واحد مسکونی و تجاری خود در راستای کاهش مصرف گاز برخوردار شوند.

فلاح افزود: در این طرح، بهینه سازی مصرف در سه قسمت شاملعایق کاری، نصب رسوب گیر مغناطیسی و تنظیم مشعل موتورخانه توسط شرکت های مورد تأیید و دارای صلاحیت که فهرست آنها در سامانه مذکور وجود دارد انجام می شود و این شرکت به انتخاب متقاضی یا در عدم انتخاب متقاضی، توسط شرکت گاز، به عنوان مجری طرح انتخاب می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: جهت انجام مراحل طرح، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری از سوی مشترک نمی باشد و کلیه فرآیندها از طریق سامانه انجام می گیرد و پس از ثبت نام مشترک، شرکت مجری جهت عقد تفاهم نامه به مشترک مراجعه می کند.

وی افزود: با عقد تفاهم نامه شرکت مجری،کلیه مسئولیت های ناشی از انجام کار را می پذیرد و بعد از انجام کار و تایید ناظرین شرکت گاز، کلیه هزینه های اجرا شده بر اساس تعرفه معین از سوی شرکت گاز به شرکت مجری پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در انتها با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی گاز ایران در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: با اجرای این طرح و براساس پیش بینی ها شاهد کاهش 10 درصدی مصرف گاز در کل کشور خواهیم بود که علاوه بر کاهش مصرف گاز، حفظ محیط زیست و همچنین اشتغال زایی و حمایت از تولید داخلی از دیگر مزایای اجرای این طرح می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 134

به "اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید