استفاده از نخبگان در دستور کار شهرداری

به گزارش دنیای ویدئو، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار اسدآباد گفت: با تمام توان از ایده های و نظرات نخبگان در جهت بهبود فعالیت های شهرداری استفاده خواهیم کرد.

استفاده از نخبگان در دستور کار شهرداری

به گزارش خبرنگار ما، دکتر شاهین کلانتری بنگر گفت: کسانی که صاحب ایده و طرح های خاصی برای برای ارتقاء مبلمان شهری هستند می توانند با شهرداری اسدآباد همکاری نمایند.

وی همچنین از اتمام طراحی پارک بانوان در دوهفته ای آینده خبر داد و گفت: با شروع فصل کاری احداث پارک بانوان در زمینی به مساحت 4200 متر خواهد خورد.

ساماندهی ورودهای شهر اسدآباد یکی دیگر از موضوعاتی بود که کلانتری به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به قدمت شهر اسدآباد و پیشنه تاریخی آن هیچگونه فعالتی در رابطه با ساماندهی ورودی های شهر صورت نگرفته است و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بر آن است تا در آینده نزدیک این مهم به سر آنجام برسد.

کلانتری از پلاک کوبی درختان سطح شهر خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از قطع و محافظت و همچنین شناسنامه دار کردن آنها کار پلاک کوبی درختان سطح شهر به زودی شروع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیرهای برق در پیاده روها جابجا نمی شود گفت: متاسفانه اداره برق شهرستان تمایلی به این جابجایی ها ندارد و با شهرداری همکاری لازم را در این خصوص انجانم نمی دهد.

کلانتری در خصوص نصب ماکت هواپیما در میدان آزادگان گفت: با وجود پرداخت 70درصد هزینه، متاسفانه هنوز ساخت ماکت این هواپیما در هاله از ابهام به سر می برد.

شهردار اسدآباد ضمن تاکید بر وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، اذعان داشت: خوشبختانه با تعاملی که بر قرار است همه سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فهیم اسدآباد به کار خواهیم گرفت.

وی بار دیگر ضمن دعوت از بزرگان، نخبگان و تمامی کسانی که در خود توانایی ایده و نظر در راستای اعتلای دیار سید جمال الدین اسدآبادی را می بینند، اظهار داشت: برای توسعه و شکوفایی شهر از هیچگونه تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی در خاتمه بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش هاست که امید است شهروندان خوب اسدآبادی با مشارکت خود زمینه های توسعه و شکوفایی دیار سید جمال الدین را فراهم نمایند، چرا که لازمه موفقیت شهرداری را باید در همت و عزم همگانی مردم و مسئولان جستجو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 842

به "استفاده از نخبگان در دستور کار شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از نخبگان در دستور کار شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید